Coming home for christmas

24. Desember nermer seg med stormskritt å ute er det dekket med et hvit lag med snø, julelysene er oppe og julestemningen er på topp! Eller ikke.. Det er langt ifra noe som kan minnest om snø som ligger ute på bakken, å minus gradene har virkelig reist på ferie. Julelysene er oppe ja, men vinden ute har det utrolig kjekt med de. Bedre sikring på lysene og punten har bare blitt er resultat i større vind. Reinet faller ned og bløtt og ekkelt være er det som har intruffet denne desember måneden. Julestemning hvor er du? Folk er like krakilske rundt forbi etter å få juleforberedelsenne i boks, og jeg er langt ifra sjalu på de. Jeg koser meg med at pakkene er nesten helt klart å ligger klart til avreise. Julebaksten er nesten helt klar og jule klærne er blitt valgt og ligger klar. De andre små tingene som skal gjøres klart til jul er også snart helt klar. Hjemmet har vert puntet til jul i lengre tid nå, noe jeg virkelig liker. 

Denne julen er en spesiel jul som jeg har nevnt tidligere. Det er min fantastiske datter sin første jul. Hennes første jul skal vi også reise bort på. Vi skal reise til hjemplassen min, Sokndal. Der skal vi kose oss med å feire julen sammen med den fantastiske familien min. Vi gleder oss kjempe mye og det gjør familien min også. Det blir utrolig kjekt og være så mange som vi skal være på Julaften og Mina Adeline får også leke og kost seg sammen med mitt søte søskenbarn som er 1 år eldre enn min herlige datter. Det blir utrolig kjekt! Jeg har valgt å skrue av mobilen min på jul. Dette er fordi jeg vil ha en jul uten mobil! Jeg vil kose meg sammen med min fantastiske datter å den hærlige familien. Jeg vil ikke ha noen slags forstyrrelser på julaften. Jeg kommer heller ikke til å svare noen på facebook eller noe. Jeg har rett å slett bestemt meg for å være så frekk. Jeg vil nyte denne dagen uten noen slags forstyrrelser ifra noen andre rundt meg. Jeg hvet jeg kan legge den på lydløs å på rommet, men jeg skruer den heller av å legger den bort, mye lettere synes jeg. Men det er nokk delte meninger ang det, men det har jeg valgt å gjøre denne julaften. 

Hvor skal du tilbringe julaften i år?
Hvem skal du feiren julen sammen med?
Har du noe julestemning?
 

One thought on “Coming home for christmas

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top