TB: Når går din grense?

Før jeg starter denne bloggen ønsker jeg og si:
jeg ønsker og si ifra med en gang at dette er ikke et blogg innlegg der jeg ønsker og på peke hva som er rett og galt, utroskap osv. Jeg er ute etter og få høre hva dere tenker om disse tingene uten at folk ska bli hissig og legge ijen stygge komentarer, osv.

Jeg har lagt merke til at det har blitt et lite tema på tv en i det siste ang utroskap. Så da synes jeg at dette var et tema å dra opp med tanker på å få høre dere andre sine meninger om hvor deres grenser i et forhold går ang hva som er rett og galt, hva som er et utroskap for dere (hva som går under den kategorien for dere), osv. Jeg vet det nokk sitter endel folk der ute som har opplevd utroskap, kjæreste som enn ikje kan stole på, kansje har dramatiske opplevelser innen for et forhold,opplevd vonne opplevelser innenfor hva som er rett og galt i et forhold for hver enkelt person, osv. Mange har veldig forsjellige meninger ang dette temaet, med tanke på hva som går under et utroskap, hva som er rett og galt i et forhold osv. Selv har jeg veldig strenge meninger om dette temaet,
 jeg har nokk et litt hardere synspunkt enn mange andre men det er nå sånn som jeg er.

Facebook
Jeg ønsker og begynne litt i de lille for øg høre deres meninger. Jeg stiller noen spørsmål underveis i bloggen som dere kan godt svare på om dere ønsker 🙂 så da begynner vi, Vis jeg starter med og si ordet Facebook.. Tenker nokk mange ja det er tidsfordriv! og det er jeg helt eni i hvis noen tenker det. Men grunnen for at jeg nevner Facebook er at jeg har lagt merke til at det er folk som er i forhold som ligger og komenterer søte komentarer på andre folk av sitt motsatte kjønn, søte komentarer på bilder av andre av motsatte kjønn, liker bilder av det motsatte kjønn, liker søte komentarer av andre som har kommentert av personen sitt motsatte kjønn. Selvfølgelig det må være okei, men vis du som kansje er kjæresten av den personen som kansje kommenterer sånn, hadde du likt det? Hadde det vert okei for deg om det hadde vert en av det andre kjønnet som du kansje ikke kjente eller en person som du kjente så la du merke til at din kjærest hadde komentert sånn på andre sine bilder av det motsatte kjønn av din kjæreste, hadde det vert okei? Eller hadde du brydd deg?

Selv hadde jeg nokk slitt litt med og likt det, eller stilt meg nøytral til det. men kansje det har noe med selvtilliten og jøre og noe med hvordan enn ser på det.

Festing & Lapdance
Hva tenker dere om denne overskriften med en gang dere ser den? Rett eller galt?
Jeg ønsker og dra inn denne overskriften også under dette blogg innlegget ettersom jeg har et trangt syn ang denne overskriften her. Meg og min gode kjæreste har vert ute sammen og jeg går ikke ut på fester/byen uten han. Men så har vi vert innom noen fester der vi har lagt merke til folk som opplever faktisk det som denne overskriften sier, nemlig folk som er i et forhold som står og lapdancer på anre folk av det motsatte kjønn. Både meg og min kjæreste og andre på de festene vi har vert på har klødd seg litt i hode og har syntes at dette er ganske rart. Og ikke nokk med det, Det med de personene som vi har lagt merke til har jort dette har også jentat det flere ganger både når kjæresten har vert der og sett dette og når kjæresten ikke har vert der. Så kommer mitt spørsmål til dere lesere, hva tenker dere om dette? Hadde dere klart og jort noe sånn uten og synes at det hadde vert galt? synes dere dette er rett eller galt for deg med tanke på hvordan syn dere har på dette temaet?

vis jeg skal utale meg om mitt synspunkt på dette så er jeg utrolig streng selv på det, men hva andre jør er opp til dem 🙂 Men for meg blir det her galt, og jeg hadde aldri kunnet klart og jort noe sånn. Jeg har heldigvis aldri vert utsatt heller for denne situasjonen her eller noe, så det er jeg veldig glad og taknemlig for.

Flørting
Under dette temaet så tenker jeg på at hvordan hadde du reagert hvis noen hadde flørtet med din kjæreste? hadde du blandet deg inn, blitt irritert på den som jorde det?
hadde du ikke brydd deg og bare stolt på at din kjæreste årnet opp i situasjonen selv? hva hadde du jort?

Utroskap
Når du leser utroskap, hva tenker du da? Hva går under kategorien utroskap for deg?
Jeg har sett at det skal begynner et nytt tv program som skal gå ut på folk som har kommet seg ijennom utroskap i forholdet, derfor kom jeg på at jeg ønsker og høre hva dere blogg lesere sine meninger ang dette er 🙂 Selv er jeg veldig har når det kommer til utroskap. Jeg tolererer det ikke! Men så ønsker jeg og spøre dere blogg lesere, hvordan stiller du deg til utroskap?

Hvis jeg til slutt skal utale meg en helhet om disse temaene så ønsker jeg og si:
Jeg er veldig streng på alle disse temaene, Jeg kunne aldrig klart og jort noe sånn imot min kjæreste! For meg er alle disse temaene veldig feil for meg og jøre imot en annen person i et forhold og sjenerelt. Jeg er nokk er person som er veldig hard og har nokk et trangt syn under disse temaene her, men det er sånn jeg er. Jeg snakker ikke ut ifra egne erfaringer i denne bloggen, jeg bare snakker ut ifra hva jeg har sett og hørt andre har opplevd og sier hvordan jeg stiller meg til de forsjellige temaene. Jeg er veldig nysjerig på å høre hvordan dere andre stiller dere til disse temane og hva som er rett og galt for dere.

Xoxo,
Xtine Michelle

 

One thought on “TB: Når går din grense?

  1. Jeg må si at det var mange bra temaer her og bra skrevet å jeg må si at jeg føler at du og jeg er veldig enig I alle temaene. veldig I mot dette selv. godt å se at jeg ikke er alene om å reagere på dette! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top