D E R M A L

Når enn er i en periode der enn har knukket sammen. Kjenner mye smerte, mange vonde følelser og tanker. Da kan det gjøre godt å avreagere med en forandring og en annen type smerte. Det høres nokk helt absurd ut men jeg synes det gjør veldig godt å få avreagere med en annen type smerte enn den enn går å bærer på inni seg. Derfor fikk jeg en spontan ide på fredag som bare måtte gjøres! 

I flere år har jeg ønsket å ta Dermal piercing (tror jeg det heter) men jeg har rett å slett ikke turt å gjøre det. Jeg har vert for redd for at det skulle gjøre veldig vondt. Jeg har vert redd for hvordan det har fungert med å ta en slik piercing og jeg skremte meg selv ved å gå på youtube og se hvordan det ble gjort. Derfor har det tatt meg flere år før jeg endelig fikk en spontan ide, som bare måtte utføres. Så på fredag fikk jeg endelig manet meg opp til å ta Dermal Piercingen jeg har ønsket meg i evigheter. Overraskende nokk så var det ikke så vondt som jeg skulle trodd, men typisk av meg så klarte jeg å bli dårlig pga jeg har gruet meg så enormt til å ta den. Men det skremte meg ikke (selv om jeg nesten skulle ønske det). Så i morgen skal jeg til kristiansand igjen å ta Dermal piercing nr 2. Denne gangen kjenner jeg at jeg gleder meg noe enormt til å få den andre også på plass. ikke nokk med det men jeg skal også få gjort ferdig tatoveringen som jeg har på armen. Det blir en fantastisk dag å jeg gleder meg så enormt mye til å få gjort begge de tingene der. Det skal bli så godt å få kjenne på en annen type smerte igjen å samtidig bli så glad når jeg ser den forandringen som det vil gi. 

Nå håper jeg bare humøret og smilet kan holde seg fremme hele mandagen og at jeg ikke får noen nedturer med tårer. Jeg ønsker så gjerne å få kjenne glede den dagen og ikke alle de andre følelsene. Så hvor er følelse bryteren når jeg trenger den? Den har jo virkelig gått i stykker nå, og det er jeg ikke vant til.. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top