M O R S D A G

Gratulerer med dagen alle vakre mødre! Dere er alle fantastiske og unike for deres barn og gjør en jobb som er så god at ord kan ikke beskrives. Ikke er noen av oss like, men det er de som er så fantastisk – og til syvende og slutt gjør vi alle en jobb som er viktigere enn noe annet og en jobb vi alle mødre har til felles, vi er mamma til et eller flere barn.

Barna våre er det viktigste vi eier å har og de er den store gleden i hver å en av oss sin dag. Til tross for sinne, drittbleiene, tårene, rotet, grensesettingen, prøvelsene og alt – er det så uendelig mye godhet som gjør alt fantastisk. Den kjærligheten, gleden, fremgangen år for år, utviklingen, gode klemmene, kjærligheten, stoltheten og så uendelig mye mer. Så kan nokk vi alle mødre si «jeg viste ikke hva et godt liv var før jeg fikk mitt/mine barn».

Det merker vertfall jeg! Jeg må ta meg ofte i å lure på hva jeg egentlig gjorde om dagene før jeg ble mamma. Hvordan jeg egentlig kunne ha et godt liv med masse verdier. For da jeg fikk M.A så jeg livet ifra noen nye øyne. Livet ble spesielt på en god måte. Livet ble magisk!

Nå har jeg vert mamma i 4,5 år og for noen år det har vert. Aldri har jeg lært så mye, sett noen utvikle seg så mye, på så kort tid. Aldri har tiden fått vinger å fløyet avsted. Det er bare helt utrolig hva som skjer når enn får barn. Jeg trenger ikke å være god nokk for andre, bare jeg er god nokk for mitt barn.

Så kjære mødre der ute – dere er alle unike og ingen elsker dere mer enn deres barn. Dere er de viktigste i livet for dem. Så nyt dagen deres.

Til dere som har deres mor i himmelen, jeg vet det må være vondt på denne dagen. Men sett dere heller ned, nyt dagen i minne om deres mor. Tenn et lys, se på bilder, mimre og gled dere over den tiden dere fikk med hun. Om det var da du var i magen hennes, årene etter du var født eller hele live ditt. Sett pris på det å ikke la dagen bli om til en stor sorg. Ingen mødre ønsker at sine barn skal sørge. Vi møter heldigvis alle igjen en dag. Det velger vertfall jeg å tro ❤

#morsdag #mamma #barn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top