MORGEN IDYLL I ROSA STIL

En solskinns dag og herlig varme var det vi våknet til i dag. Grade stokken viste allerede 20 grader klokken 8 i dag tidlig. En herlig barnestemme med mynter melodi vekket meg med et smil og glede. Dagen startet så vakkert og herlig! Solen skinte, fuglene sang, og jeg hadde fått pakke i mosten i går med to flotte kjøkken ting, som jeg gledet meg til å bruke i dag. 

Jeg var rask ute på kjøkkenet i morgen timene å laget til en lettvint gluten fri vaffel røre, og fant frem det lekre rosa fatet/ ildfast form som er ifra den flotte nettbutikken Videco. Jeg hadde vert så heldig og vunnet en giveaway på facebook siden til Videco, og valgte selv ut blant utvalgte produkter at jeg ønsket meg en lekker rosa gryte med lokk, og en vakker ildfast form/ fat som begge var i samme rosa farge. Det var et sett som inneholdt disse to tingene, og virkelig noe som passet perfekt inn i kjøkkenet mitt. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde vunnet denne giveawayen i sist uke og har ventet i spenning på å få hjem disse to flotte kjøkken tingene. Jeg fikk hentet pakken ut i går, og det var aldri noen tvil om hva vi skulle ha til frokost og hva det skulle bli servert i. Vaffel hjerter på herlig rosa fat, falt uten tvil i smak her i hus til frokost. 

Min mamma hadde også laget løvetann sirup, som vi prøvde ut for første gang. Det var noe som ble en stor favoritt her i hus, og ifra nå av blir det nokk løvetann sirup på vaffel hjerter enn syltetøy. Mer om løvetann sirup kan dere lese –> HER!

Det var så kjekt å vinne slik gave, og få så nydelige kjøkken ting hjem i hus. Aldri har jeg sett så vakre kjøkken ting før, så det var vill jubel hos meg. Ang Videco så er det en nettbutikk som selger masse flott interiør til hus og hjem, vegg dekor, osv. Hun som driver denne nettbutikken har en egen facebook side der hun legger ut tilbuder, siste nytt, osv. Hun legger også ut mye giveaway og holder oss interiør glade som elsker hennes produkter oppdatert på en suveren måte. Vi får se bilder og blir inspirert! Hennes nettside finner dere –> HER! og hennes facebook side finner dere –> HER! 
Dette er ikke noe sponset innlegg, det er jeg som er helt i hundre av å få så flotte kjøkken ting hjem i hus, og ønsker derfor å tipse dere om det. Hun har så utrolig mye flott til hus og hjem, at jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til å ta helt av på hennes nettbutikk. Er så mye flott der som står på min ønske liste! Bare kjipt det er lenge til bursdagen min og jul, haha. 

Videre i dag har vi vert ute og kost oss. Vi har fått frem mer av ute møblene og vasker klær i det gode tørke været. M.A har fått interessen for hennes firhjuler og kjører rundt med både den og med balanse sykkelen. Mer om dette kommer jeg tilbake til senere. Vi har lekt masse ute allerede, og jeg gleder meg til hun har fått sovet litt, slik at vi kan ut å leke og kose oss mer i det herlige været. Sommerfølelsen er virkelig kommet og forhåpentligvis forblir hos meg. Det er så herlig nå når varmen og finværet har kommet. Det gjør så uendelig godt. 

Håper dere alle får en flott dag, og at dere også koser dere masse ute i solen og varmen. 

Denne vakre formen og gryten med lokk på (bilde av den kommer om litt), finnere dere –> HER! (Direkte link) 


 

2 thoughts on “MORGEN IDYLL I ROSA STIL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top