100 SPØRMSÅL & SVAR – BLIR DU OVERRASKET?

Jeg kom over disse spørsmålene på en blogg, og så flere bloggere hadde brukt den. Så da kjører jeg på jeg også. Kanskje det er noe her du ikke var klar over? 

100 SPØRSMÅL & SVAR! 

1. Siste du drakk: Vann

 2. Siste du ringte: Mamma

 3. den siste du fikk sms fra: Ei venninne. 

 

JA ELLER NEI:

 6. Ville du hatt en med samme kjønn som kjæreste: Nei

7. Har du noen gang vært utro: Nei

 8. Har du tatt noe fra dine foreldre uten at de vet det: Nei ikke som jeg vet om, hva jeg gjorde før jeg fikk hukommelse som liten, er ikke godt å si. 

 9. Har du spist noe som er giftig: Nope, jeg tror nokk ikke det. Jeg lever i dag, så isåfall har det gått bra!

 

ENTEN ELLER:

 10. Dansing eller synging: Synging 

11. Cola eller Pepsi Max: Pepsi Max

12. Jordbær eller bringebær: Jordbær

13. Facebook eller nettby: Definitivt Facebook

 14. Svart eller hvit: Hvit

 

DETTE ÅRET:

 15. Har du fått nye venner i år: Året har ikke vart så lenge, så nei ikke som jeg kommer på (beklager om jeg har det, og skuffer noen nå)

16. Sluttet å være forelsket: Har ikke vert forelsket dette året. Kjærligheten er lagt på hylla for en stund. 

17. Ledd til du har begynt å gråte? Ja uten tvil! 

 

AKKURAT NÅ:

 18. Møtt noen som har forandret deg: Godt spørsmål, har ikke svar på det faktisk.

 19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er: ja det kan jeg trykt si. 

 20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg: Nei, akkurat det bryr jeg meg ikke så mye om. Har folk lite å gjør og ønsker å vase bort tiden på det, så vell bekomme. 

 21. Kysset noen fra din top friends liste: Nope

 

SANNHET:

 23. Hvor mange barn vil du ha?: 2 eller 3

 24. Har du kjæledyr: Jepp. Bor på et småbruk, så dyr er det nokk av her!

 25. Vil du forandre navnet ditt: Nope.

26. Hvordan feiret du din siste bursdag: Home sweet home.

 27. Når våknet du i dag: i 8 tiden

 

 28. Hva gjorde du midnatt igår: Så på tv

29. Nevn noe du IKKE kan vente på: Sommer!

 30. Sist gang du så pappan din: Sist uke

 31. Hva ville du forandra i livet ditt: Elsker livet mitt slik det er. 

32. Hva hører du på akkurat nå: Stillheten i huset

33. Har du noensinne pratet med en person som heter Victoria?: ja

34. Har du noensinne pratet med en person som heter Carina/Karina: ja

 35. Hva går deg på nervene nå?: At jeg har mye jeg vil gjøre, men kroppen sier stopp

36. Hva er ditt virkelige navn: Xtine Michelle

37. Sivilstatus: Singel 

 38. Stjernetegn: Skytten

39. Gutt eller jente: Jente

 40. Alder: 24 

 41. Ungdomsskole: ja

 42. Videregående: ja

43. Langt eller kort hår: kort

 45. Høyde: 1.56

46. Er du betatt av noen: Nope 

48. Piercinger: jepp 

 49. Tattovering: yes

50. Høyre- eller venstrehendt: Høyre

 

VILLE DU:

 51. Kysset kjæresten til din bestevenninne: Nei! Hva slags venninne ville gjort det?

 52. Sovet alene med åpen himmel: Nei, liker best å sove i sengen på mitt eget rom

 53. Dumpet en venn framfor kjæresten: NO!

 

54. Ha sprunget naken på en fotballbane bare for å komme på tven: Nei

 55. Brukt en hel dag på shopping: Jepp

 56. Kysset en av samme kjønn: Ja et venninne kyss når jeg var full

57. Tatt på puppene/brystet til en av samme kjønn: Nei

59. Ha oppkaldt barnet ditt etter deg: Nope, men hun er oppkalt etter min oldemor. 

 60. Springet 1mil bare for å se noen du er glad i: Nei

 

AKKURAT NÅ:

 61. Spiser: Ingenting

 62. Drikker: Vann

 63. Nå skal jeg: Ut i sola

 64. Venter på: Å bli ferdig med disse spørsmålene

65. Høre på: stillheten i huset

 

FRAMTIDEN DIN:

 66. Lyst på barn: Ja vil gjerne ha et eller to barn til. 

 67. Lyst til å gifte deg: Ja en gang i fremtiden

 

HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?

69. Lepper eller øyne: Øyne 

70. Kyss eller klem: Begge deler

71. Høyere eller lavere: Høyere!

72. Eldre eller yngre: Alder er bare et tall, men gjerne voksen for alderen! 

 73. Romantisk eller spontan?: Romantisk

 74. Fin mage eller fine armer: Har ikke noe å si

75. Tattovering eller piercing: Ja takk begge deler

 76. Voldsom eller forsiktig: Forsiktig

 77. Forhold eller bare lek: Forhold!

 78. Bråkmaker eller tilbakeholden: Ingen av delene, gjerne bare normalt og selg selv. 

 

HAR DU NOENSINNE:

79. Kysset en fremmed: Nei

 80. Drukket sterk alkohol: Nei

 81. Mista brillene/linsene: Ja linser.

 82. **** på første date: NEI

 83. Knust noens hjerte: Det vet jeg ikke?

 84. Fått ditt eget hjerte knust: Ja

 85. Blitt arrestert: Nei 

 86. Takket nei til en invitasjon til date: Nei, har bare vert på en date. 

 87. Grått når noen har dødd: Ja

 88. Likt en venn som er gutt: Ja

 

TROR DU PÅ:

 89. Deg selv: Ja 

 90. Mirakler: Ja

 91. Engler: Ja

 92. Himmelen: Ja

93. Nissen: Du tuller nå? xD 

 94. Kyssing på første date: Nei.

 95. Kjærlighet ved første blikk: Ja

 

SVAR HELT ÆRLIG:

 96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå: Ja

97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen: Nei

 98. Tror du det er mulig å være trofast for alltid: Ja

 99. Hva er de tingene du ikke kan leve uten?: Min datter, familien min og venner. 

 100. Tok du denne som 100 sannheter?: Ja

3 thoughts on “100 SPØRMSÅL & SVAR – BLIR DU OVERRASKET?

  1. Virkelig kjedelig innlegg, svare på en over 10 år gammel lek der du ikke ha orket å endre noe? Nettby er lagt ned så du hadde bare mulighet til å svare facebook. Og spørsmål 100, Forsto du i det hele tatt hva det betyr? Hva med å svare på spørsmål fra leserne?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top