I’M BACK BITCHES!

God mandags morgen! Å for en flott start på uka. Endelig er bloggen tilbake til normalt, etter noen dager med intens jobbing og tunge dager. Det har vert skikkelig demotiverende og sårende å plutselig få sperring på bloggen, og samtidig oppleve problemer som har oppstått uten at jeg var klar over det med bloggen. Når enn jobber å legger uendelig mye arbeid ned i bloggen å deretter opplever opp til tre ganger at det oppstår problemer som kommer badust på, gjør noe med enn. Enn prøver hele tiden å gjøre alt riktig, og når det plutselig oppstår noe som enn ikke var klar over ikke var rett blir det trist. Enn føler fort at det enn gjør ikke er godt nokk å det er faktisk sårende å demotiverende. Jeg har ikke ligger på latsiden disse dagene, jeg har jobbet med flere hundre tidligere blogg innlegg, for å få bloggen tilbake til normalt. Det har krevet så uendelig mye av meg, og jeg har virkelig blitt sliten av det. Samtidig har jeg fått kjenne på hvor mye bloggen betyr for meg, hvor mye jeg trenger den å hvilken fortvilelse det har gitt av å føle at den forsvant noen dager. Det fikk meg til å tenke på andre måter å innse mer enn jeg hadde trodd. Bloggen er ikke bare en hobby, det er også en jobb!

Jeg jobber også med et spennende innlegg med en film av et sponset produkt og en giveaway som også vil komme ut så fort det er klart. Når dette med bloggen skjedde ble uheldigvis det satt ufrivillig litt på vent, men det kommer! Det å ha slike innlegg som venter på å komme ut, kan fort skape litt vanskeligheter. Men Halo, i’m back!

Nå er det en ny uke, og det var en flott start på uken med å få bloggen tilbake til normalt. Jeg føler jeg går litt på tå innen blogg verdenen for øyeblikket, men har ingen grunn til det.

Været denne helgen har vert fantastisk og sist uke hadde vi koselig besøk av min beste venninne som også er min barndoms venninne. Vi storkoste oss og håper virkelig at hun kommer snart tilbake på besøk! Denne uken startet med rein, men samtidig gjør det godt å se hvordan graset blir grønt og naturen blomstrer opp i friske farger.

Men for å spole litt tilbake til helgen så hadde vi besøk av Spy syken her i hus. M.A hadde Spy syken for første gang, og jeg merket tydelig at det å være mamma byr hele tiden på ny lærdom. Jeg måtte faktisk kontakte damen av min pappa for å høre om det var Spy syken eller om det var refluksen eller allergien som bydde på utfordringer igjen. Samtidig fikk jeg kjempe god forklaring og tips ang hva jeg kunne gjøre for at M.A skulle for komme deg fortest mulig. Jeg er så glad for at det finnes gode mennesker der ute som jeg er heldig og har rundt meg, slik at jeg kan få tips og hjelp når jeg blir stående som et spørsmåls tegn i mamma livet mitt. Det er i slike situasjoner jeg stadig skulle ønske at det fantes en bruks anvisning med barn, men slik er ikke livet og heldigvis lærer jeg sammen med M.A hele tiden. Aldri om jeg kommer til å bli utlært, for hele tiden er det nye ting å lære. Som igjen er veldig spennende.

Nå er M.A frisk igjen, og Spy syken kom som lyn ifra klar himmel, men forsvant igjen like fort også. Noe som jeg er utrolig glad for.

Håper dere alle får en flott uke, og endelig er jeg tilbake igjen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top