FORNY GARDEROBEN

// INNEHOLDER ANONSELINK // 

Nå som våren har kommet, og sommeren nærmer seg mer å mer begynner jeg det å klø i fingrene etter å klikk hjem noen nye klær. Jeg gleder meg til å pakke bort de tykke vinter klærne, og få frem de lette og luftige vår/sommer klærne. Det store med å gjøre dette er jo den at jeg merker mer å mer at det er lite klær som passer og som er hele i år. Det er ikke at jeg har lagt på meg, men det er de kjente hoftene mine som har lagt ut og blitt noen hatt bredere enn hva de var før jeg fikk M.A. Jeg har også gått igjennom operasjoner de siste årene og ent opp med mindre kjekke sommere, der jeg ikke har hatt anledning til å springe rundt i klær som dekker de viktigste delene på kroppen. Jeg har måttet dekke til både mage og bryster på best mulig måte, og ikke kunnet ligge ute i solen og kose meg. Etter jeg fikk silikon har jeg heller ikke hatt den skikkelige shopping turen for å klare å finne en bikini som kan passe skikkelig. Det er nesten skammelig og si det, men faktisk har jeg bare en. Det var en bikini som ble kjøpt i all hast for 1 år siden, ettersom vi skulle i badeland. Den har fått mange vask i maskinen etter den ble kjøpt, ettersom M.A var aktiv med å ville bade i fjord sommer. Jeg der imot merket godt i fjord sommer at sommerklær var det minimalt i mitt skap. 

Det å kjøpe klær til meg selv har blitt en veldig kjedelig ting å gjøre. Jeg vil så mye heller kjøpe kjør og kjekke ting til M.A enn å bruke penger på meg selv. Derfor har jeg hele tiden utsatt og kjøpe inn vår og sommerklær. Nå som det endelig blir en sommer der det verken er operasjoner eller noe som skal gjennomføres, er det på tide at jeg tvinger meg selv til å få klikket hjem noen vår/sommerklær. Det blir virkelig en prøvelse, som jeg undres følt på om jeg klarer å gjennomføre, men må prøve så godt jeg kan. 

Nå som jeg faktisk må få satt meg ned å kjøpe inn noen klær til meg selv, har jeg valgt å se på sider som faktisk ikke har barneklær. Ser jeg på sider som har barneklær, ender jeg opp med masse til M.A og er jeg heldig ender jeg opp med 1-2 plagg til meg selv. Jeg vil derfor dele noen av klærne som jeg har sett på og som de har på Rut&Circle. Det er en svensk nettside, men som har norske priser og som har gratis frakt, som jeg igjen synes er super praktisk.



Alle disse klærne finner du ved å trykke her –> Rut&Circle (Direktelink)  Dere finner også masse andre flotte klær der. Herlige farger og klær som passer for de fleste. 

Hva synes dere om klærne?
Hva synes dere om klærne som de har på Rut&Circle?

 

 

2 thoughts on “FORNY GARDEROBEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top