PÅ ET FUKTIG FAT

Solen skinner, dagen har nesten akkurat startet for mange. Her i hus var dagen startet for lengst, og det ble en temmelig fuktig morgen..

På kjøkkenet av alle ting, der sto jeg! En søt saft, rant og dryppet, og det så ut som jeg hadde tisset i buksen. Fortvilelsen tok over å håndkle måtte raskt frem! Tenk å stå i nesten en dam under seg selv på selveste kjøkkenet. Jeg kjente den friske vår lukta som strømmet inn gjennom kjøkken vinduet og solen som skinte. Plutselig kunne jeg nesten forstå hvorfor de påstår at enn blir vår kåt når våren strømmer på.

Jeg tok meg i å stoppe å drømme å innta den friske luften av vår, jeg kunne ikke stå her i en våt dam under meg selv. Jeg så rundt meg, lettet for at ingen så meg. Heldigvis lå min mamma enda å sov, å M.A var inne i stuen. Hvordan kunne dette skje, og selvfølgelig her av alle ting.

Jeg tittet opp, og pustet lettet ut. Skjærebrett var totalt fullpakket av appelsin saften og jeg hadde endelig fått nokk kluter rundt for å redde gulvet i å få mer av den søte, vitamin fylte saften på seg. Endelig kunne jeg få fortsette å lave frukt salaten ferdig! Plutselig fløy det unna og M.A kom ut å hjalp meg med siste resten, og spiste godt av frukten som ble skjært opp. Usikker er jeg på om hu skar opp mest frukt, eller spist mest. Men smilet, ja det var godt festet rundt både mor å datter sin munn.

 

2 thoughts on “PÅ ET FUKTIG FAT

  1. Hahaha, jeg ler meg ihjel 😀 ja det var godt jeg lå og sov, men godt å våkne til en frisk og herlig fruktsalat med vaniljesaus 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top