RADIO INTERVJUET AV MEG – ER HER NÅ!


Gikk du glipp av radio intervjuet? ikke fortvil, her får du muligheten til å høre det så mange ganger du ønsker! 

Morgenen startet tidliger her i hus, og jeg sprang om kapp med klokken igjen. Det begynner vell å bli en kjent ting for meg snart. I dag var det barnehage dag igjen for M.A og jeg hadde store planer om å klare å være hjemme igjen til å nå radioen der jeg selv skulle på. Tenk for første gang skulle jeg på radio, og dette kunne jeg bare ikke gå glipp av.. Det er jo i seg selv veldig typisk at når enn skal nå noe, så rekker enn det ikke. Men i dag klarte jeg det som i mitt tilfelle ofte er det umulige. Jeg klarte å få M.A i barnehagen før klokken var 8, og på en slik dag som dette er det jo typisk at leveringen pleier å ikke gå på skinner, men tvert imot i dag gikk faktisk alt på skinner. Hun ga meg både kyss og klem, og sprang inn til de andre i barnehagen og var i tipp topp humør. Jeg fikk komme meg hjem i tide, og nådde radioen. Aldri i mitt liv har jeg sittet så tolmodig noen gang, men i dag klarte jeg til å med det også.

De førte timene på morgenkvisten ble brukt til å sitte ute i låven over stallen, og høre på radioen. Pc en ville ikke sammarbeide og det samme ville ikke radioen inne i huset, så takk og lov for at vi har radio på låven også. Der satt både jeg og min mor tålmodig og hørte på radieon til jeg kom på. Det å høre på radioen var de første sekundene veldig snålt, og jeg tenkte at nå kom himmelen til å falle i hode på meg, og at jeg kom til å drite meg ut på en eller annen måte. Intervjuet fortsatte og etter bare noen sekunder var det ikke så ille alikevell å høre meg selv på radioen, ikke at det ble normalt i mine ører, men det var faktisk kjekt å høre hvordan jeg hadde klart å svare på spørsmålene. Spørsmålene var jeg ikke klar over på fårhånd og tok derfor svarene og alt på sparket. Det er jo ingen hemmelighet at jeg synes det er lettere å skrive enn å snakke, men jeg føler selv at det gikk faktisk overraskende bra. Jeg er fornøyd med hvordan jeg klarte å svare utfyllende og i mine ører godt på spørsmålene jeg fikk. Jeg var erlig med alt jeg sa, og filteret hadde jeg lagt så langt bort som det gikk ann. Så no filter folkens! 

Jeg håper det er mange som fikk det med seg av de som ønsket det, men samtidig vet jeg at sendingen når jeg var på radioen var på et tidspunkt der mange er på jobb. Så fikk du det ikke med deg, eller ikke har den radiokanalen i det området som du bor på, eller at pcen ikke ville sammarbeide slik at du fikk høre intervjuet, så ikke fortvil! Jeg har nemlig tatt opp intervjuet når det gikk på radioen, slik at alle som ønsker kan få muligheten til å høre det. 
 

Ovenfor kan dere høre hele intervjuet som ble gjort av meg på radio Kvinesdal. Jeg håper dere likte det, og at dere også følte at mine svar på spørsmålene var utfyllende og gode til å være første gangen. 

Vil også minne dere om at det kommer også et intervju av meg med bloggen min i avisen agder. Der vil det komme mer om det som ble spurt om på intervuet på radioen, og det vil bli enda mer detaljert og jeg tror jeg kan si at det blir et veldig personlig og dypt intervju enn de jeg har gjort før. Mer om dette kommer jeg tilbake til, når jeg vet mer om når det kommer på trykk. 

// Jeg blir veldig glad om dere ønsker å dele dette blogginnlegget videre! // 
Du kan enten linke til det på facebook eller andre plasser.
Eller du kan trykke på den blå liker knappen på bunnen av innlegget. 

 

 

One thought on “RADIO INTERVJUET AV MEG – ER HER NÅ!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top