KJØLESKAP TYV & RADIO LYD

For en flott dag, men fy så mye som har skjedd på en dag! Vi våknet til en heidundrende morgen, med et syn som lignet på en real kjøleskap tyv som hadde invadert kjøkkenet og kjøleskapet. Plutselig var store deler av kjøleskapet strødd ut over kjøkkengulvet, og en eggerøre av rå knekket egg rekvirerte gulvet.

 

En liten jente sto der så overrasket av synet som måtte oss, men var ikke klar for å innrømme skylden for dette. Den som fikk skylden og som fortvilet ikke kunne forsvare seg, var en av våre flotte hunder.. Meg og min mamma ble deretter liggende på alle fire å både rydde og vaske.

Klokken fløy videre å hadde ingen planer om å roe seg, og når klokken tikker over til sen formiddag ventet avtale med intervju for både avis og radio. Det var stort å bli intervjuet for hele to ting på en dag, og er virkelig ikke hverdags kost for min del. Det er første gangen i år at vi er å se i avisen igjen, og jeg er spent på å lese resultatet av intervjuet. Selv sitter jeg igjen med en god følelse etter intervjuet og tror det blir veldig bra.

 

Skal holde dere oppdatert ang når intervjuet kommer på trykk i avisen. Det kommer i Agder avisen, men bilder av selve intervjuet på trykk kommer på bloggen når det er ute i butikken.

 

Det var første gang jeg ble intervjuet for radio, og det sier seg vell da selv at det blir første gang jeg er å høre på radioen. Det blir spennende, samtidig som jeg også er nervøs. Håper på det beste, og håper virkelig at jeg ikke legger merke til noe jeg sa som ikke burde sies. Nesten som jeg blir nervøs for resultatet, men heldigvis eg det ikke lenge jeg trenger å vente. Allerede i morgen mellom kl. 08.00 – 10.00 en gang er jeg å høre på radio Kvinesdal. Dere som ikke bor i området kan høre intervjuet på radiokvinesdal.no sin nettside.

Videre i dag har vi storkost oss ute i finværet. Vi har vert i sentrum og labber litt rundt, matet endene og storkost oss. Vi har brukt store deler av dagen ute, og for første gang i år ble jakken kastet bort! Varmen fikk vi endelig en liten smakebit på, og det ga en skikkelig vår følelse.

 

Håper dere alle har hatt en flott dag, og husk å få med deg intervjuet på radio Kvinesdal i morgen! Som sakt kommer det på en gang imellom kl. 08.00 – 10.00! Og det kan også høres på radio Kvinesdal sin nettside www.radiokvinesdal.no

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top