SPRØSMÅLSRUNDE

Nå har flere ting skjedd den siste tiden, og det begynner å bli en stund siden jeg hadde spørsmålsrunde sist. Jeg ønsker derfor å åpne for at dere lesere kan stille spørsmål, og som jeg svarer på i eget innlegg. Jeg kommer til å svare når det minimum er 10 spr. Dere kan spørre om det dere ønsker, så skal jeg prøve å svare på dem på best mulig måte. Jeg ønsker å ha denne spørsmåls runden nå, siden det sikkert er noen av dere lesere som har noen spørsmål med tanke på noen av tinene jeg har delt i det siste, f.eks ang min ME- diagnose, oppussingen, overgang ifra sprinkel seng til junior seng, oslo turen som vi var på, operasjonene jeg har hatt, mobbingen jeg gikk igjennom, livet og hverdagen, osv. Jeg lar dere nå få muligheten til å spørre om det som jeg kanskje ikke har svart nokk på i blogginnlegger tidligere, eller andre ting som jeg kanskje ikke har skrevet om men som er relatert til innholdet som jeg deler her. 

Håper dere vil legge inn en eller flere kommentar nedenfor, med deres spørsmål!

Og husk, ingen spørsmål er domme eller noe, alle sprøsmål blir tatt på lik linje og jeg skal prøve å besvare dem på best mulig måte. Somsakt så kommer jeg til å lage et eget innlegg med svar når det er minimum 10 spr. Dere kan også stille spr på facebook siden til bloggen, enten på PM der eller under dette blogginnlegget på facebook siden til bloggen. 

Håper dere alle får en flott dag, og husk å legg igjen kommentar med ditt spørsmål. 
 

 

2 thoughts on “SPRØSMÅLSRUNDE

  1. Hei 🙂
    Hva er det modigste du har gjort?
    Hund eller katt?
    Din beste egenskap?
    Hva er dine planer framover?
    Er du A eller B menneske?
    Hva er din største frykt?
    Kan du fortelle litt om hvorfor du startet å blogge?
    Jeg har også spørsmålsrunde på bloggen, koselig om du legger igjen et spørsmål eller to 🙂 <3

  2. Hvor ser du deg selv om 5 år, er det noen mål du virkelig vil nå innen det?
    Tror du du hadde vært en annen person om du ikke hadde blitt mobbet?
    Hva syns du er det beste og verste med å være alenemor?
    🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top