VINNER AV GIVEAWAY // LINETTS HUDPLEIE //


Bilde er lånt av: Vita Liberata 

Først vil jeg bare starte med å beklage så mye for at vinneren ikke har blitt offentliggjort og publisert før nå. Det skulle bli gjort for noen dager siden, men dagene mine har dessverre godt i ett og fløyet forbi meg. Jeg har stor nyhet også å dele, og flere ting som har skjedd. Men alt til sin tid. Nå er det på tide og endelig få offentlig gjøre hvem vinneren av den fantastiske giveawayen jeg var så heldig og fikk ha på bloggen min, i samarbeid med Linetts hudpleie

Det var kjempe kjekt å se at så mange ville delta! Det var første gang jeg hadde giveaway i samarbeid med noen ifra bygda som jeg selv bor i, men jeg er kjempe glad for det. Det virket som det var noe som falt i smak for flere, og det var kjekt å se at alle dere som deltok likte dette. Selv er jeg super fornøyd med at vi er så heldige og har Linetts hudpleie her i Kvinesdal. De har flere forskjellige behandlinger og tilby, og de behandlingene jeg selv har prøvd har jeg vert kjempe fornøyd med. Jeg er ikke den som prioriterer meg selv så ofte, men når jeg først får mulighet til å klare å gjøre det, er det rene himmelen å unne seg behandling hos dem. Det gjør så godt både for kroppen å for meg selv, samt også at jeg føler meg så mye bedre etterpå. Bedre sakt, jeg anbefaler det virkelig på det sterkeste å ta seg tid til å unne seg en behandling der som passer for deg.

Som dere allerede vet er premien for giveawayen en herlig spraytan til en verdi av kr 450,- som virkelig er en ren drøm å få nå som vinteren enda står på. Det passer seg egentlig med spraytan året rundt og både til spesielle anledninger eller bare fordi enn vil unne seg noe og føle seg litt mer vell med litt brunfarge på kroppen. Det var ikke en lett oppgave og kåre vinneren, noe det aldri er. Jeg valgte derfor å bruke random.org for å plukke ut vinneren, da blir det den siden som velger vinner, noe jeg synes er veldig greit. Ettersom jeg har noen venninner som også leser bloggen min, vil jeg ikke gjøre noe forskjell på hvem som deltar. For det hadde blitt helt feil! Alle har like stor mulighet uansett. 
 


Men nå skal jeg slutte å prate/skrive.. Dere venter nokk spent på hvem vinneren ble? 
Den heldige vinneren av denne giveawayen ble:

Tone Berrefjord

Gratulerer så utrolig mye! Jeg håper du blir fornøyd med spraytan og får en stor glede av litt brunfarge nå på vinteren 🙂 
Og til dere andre, tusen takk for at dere deltok! Håper jeg kan få til en ny giveaway etterhvert og at dere isåfall vil delta da. 


Ha en strålende flott dag, og husk og følg Linetts hudpleie på facebook ( <–DIREKTELINK ) og instagram ( <–DIREKTELINK ). De legger ofte ut tilbuder og nyheter der, samt også ledige timer for de som vil unne seg noe på rekord tid. Det er super kundebehandling og behandlingenen, ja de anbefales på det sterkeste å prøves! Dere vil ikke angra, det låver jeg dere! 

Jeg vil også benytte denne anledningen til å takke Linetts hudpleie for at de ville sponse med premie for denne Giveawayen, og samtidig takke så uendelig mye for at vi i Kvinesdal er så heldig og får ha en så god hudpleie salong her. Det er ikke alle små bygder som er så heldige! Dere gir oss kunder mange gode tilbud, koselige jentekvelder med informasjon og lærdom av nye produkter som blir presentert på en inspirerende og god måte, dere har priser som passer for alle og som enn ikke må ha en formue i inntekt for å få en god og herlig behandling hos dere. Dere har en strålende kundebehandling og selv føler jeg meg alltid velkommen til dere, uansett om det er for spørsmål eller for å få behandling. Så tusen takk for at vi er så heldige og har dere i våres lille bygd! Dere er gull verdt, og for en alene mamma kan dere virkelig redde dagen med avslappende og god behandling i stillhet og under en koselig samtale som lyser opp en hektisk mamma hverdag! 


Giveaway/konkurranse i samarbeid med Linetts Hudpleie 
Facebook: Linetts Hudpleie
Instagram: @linettshudpleie

 

 
 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top