REFRESH – VIPPER & BRYN + KÅRING AV GIVEAWAY VINNER

// REKLAME //


Øyenbrynene mine tok ferie, vokste i alle retninger. Men! De hadde glemt å få med seg farge når jeg ble født..

En liten refresh trenger vi alle iblant. Det er en liten jente ting som vi alltid kommer til å ha med oss. Om det er bare å fornye sminken litt, fikse håret, ta selvbruning, fikse brynene eller vippene, osv.. Ja jeg kan remse opp i det uendelige, for alle jenter har hvert fall en ting som vi liker å gjøre som kan få oss til å føle oss litt bedre og samtidig gi oss en god følelse. 

Jeg har i alle år hatt lyse øyenbryn og øyenvipper, og det var når jeg kom i tenårene at jeg begynte å henge meg opp i dette. Før den tid var verken sminke eller noe som helst slike ting, noe jeg tenkte så mye på. Som i mine øyner er normalt at enn skal ikke tenke på sminke og slikt når enn bare er et barn! Da skal enn leke fritt rundt og ikke være opptatt av å passe på sminke. Men tinden kom der jeg begynte å bry meg om det, vell å merke litt senere enn noen av de andre på mitt skoletrinn. Bedre sakt de venninnene jeg hadde begynte å mase på meg om at jeg måtte begynne å bruke sminke.. haha, ja så lite interessert var jeg i det temaet før. Men når jeg begynte med sminke tok det kort tid før jeg var avhengig av å bruke det. Men nokk om det.. 
 

Siden jeg alltid har hatt lyse pigmenter og har alltid hatt lyst hår, og egentlig er mørk blond i hårfargen min, startet jeg raskt å farge øyenbrynene mine. Jeg har nå så mye som tar opp tiden min iløpet av dagen, at det å stå å farge og forme brynene mine er ikke noe jeg er flink til å prioritere. Derfor bruker jeg sminke på øyenbrynene mine for å fremheve dem. For å spare tid på å sminke meg, noe som er veldig greit for min del i hverdagen. Begynte jeg å gå til salonger som hadde hudpleie, og farget og formet brynene mine, og når vi flyttet til Kvinesdal oppdaget jeg selvfølgelig den fine salongen de har her. Etter en liten stund klarte jeg å endelig prioritere litt tid på meg selv, og ifra den dagen av har jeg bare godt til Linets Hudpleie her i Kvinesdal å farget både bryn og vipper, samt også formet brynene mine. 

Nå hadde det godt en god stund siden jeg var der sist og både vipper å bryn hadde falt tilbake i gamle trakter. Det var derfor på tiden oppdatere dem og få bort den over vokste skogen som hadde ent opp med masse lyse uønskede hår til øyenbryn. Vell var det ikke noen som la så godt merke til det, ettersom jeg har lyse øyenbryn, men selv la jeg merke til det og det fikk meg til å føle meg litt mer daffen enn bra. Jeg hev meg derfor opp på en time i dag, og fikk endelig farget både vipper å bryn, samt også vokset brynene (Noe som virkelig trengtes!). Jeg ble som vanlig super fornøyd, og nå føler jeg ikke det store behovet for å springe å finne sminke så raskt som jeg får anledning. Jeg bruker mindre tid med sminke, samt også kan jeg se og føle meg mer vell uten sminke. Huden min er jo et kapitel for seg selv, men det å få fremheve og ha synlige vipper å bryn gjør så mye i seg selv. Det var rett å slett helt fantastisk! 

Og allerede på Torsdag skal jeg tilbake å har en ny time, som jeg ser veldig frem til. Det er nemlig Slimming Express (mage/lår) som jeg da skal ha. Det er en behandling jeg har hatt flere ganger tidligere, og det er helt himmelsk! Men kommer heller mer tilbake til hvordan den behandlingen er, osv. 

Jeg ønsker også å vise dere noen før å etter bilder som jeg tok i dag. Der dere kan få se hvor mye bare litt farge og voksing kan gjøre. Det er for noen bare en liten ting, men jeg er opptatt av å ved sette små ting på like stor basis som store ting. Alt er viktig å glede seg over å sette pris på. 

Det er ikke de beste bildene, men det er bedre enn ingenting! Det første bilde er før jeg var å farget vipper/bryn og vokset brynene. De andre bildene er etter jeg hadde vert der. Som dere også ser, klarer dere ikke å se så godt hvor mye brynene mine hadde vokst i de villeste fasongene, for det var ikke lett å få frem på bildet med så lyse øyenbryn. Men nå er de formet i en nydelig fasong og er fremhevd med en flott brunfarge som jeg trives godt med. 


Facebook: Linetts Hudpleie
Instagram: @linettshudpleie
 


Som jeg nevnte på facebook siden til bloggen min, så hadde jeg ikke anledning til å få kåre vinner på giveawayen med NIVEA Q10pluss produktene før i dag. Dette fordi mr. mac valgte å tappe seg helt for strøm, og samtidig hadde avtalt med mr.ladere at den skulle ta kvelden. Så jeg har derfor ikke hatt strøm på mr.mac igjen før i dag. Jeg beklage at jeg har måttet utsette kåringen av vinneren en dag, men bedre sent enn aldri. 

Jeg vil først takke dere alle som deltok. Veldig kjekt å se at så mange ville delta! Det å kåre en vinner er noe jeg synes er vanskelig, og derfor har jeg hele tiden valgt å bruke Random.org for å kåre vinner. 

Vinneren er nå blitt trukket, og ble: 
Siri Nist Saurdal 

Jeg vil gratulere deg så mye, og takke dere alle andre så mye for at dere deltok. Vinneren har blitt kontaktet og vil om kort tid få pakke i posten med flott produkter ifra NIVEA. 

Til dere som ikke vant denne gangen, så vil jeg minne dere på at det pågår enda en annen Giveaway på bloggen som dere kan delta på (Hvis dere ikke har gjort det enda). Vinneren på neste konkurranse blir trukket 11.Februar.
KLIKK HER FOR Å DELTA PÅ DEN ANDRE GIVEAWAYEN SOM PÅGÅR NÅ PÅ BLOGGEN!
 

 

One thought on “REFRESH – VIPPER & BRYN + KÅRING AV GIVEAWAY VINNER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top