PUPPER, SEX, OG ET KLIKK

Overskriften sier vell sitt, eller kanskje ikke denne gangen. For tidligere har jeg skrevet om det meste, jeg har nesten blottlagt meg selv helt på bloggen. Men denne gangen og i dette blogginnlegget så er det verken pupper, sex eller operasjoner. Ikke noe snakk om trass alderen, ikke noe snakk om drittbleier eller knuste klass. Det er heller ikke et blogginnlegg der det blir snakk om hva jeg hadde til middag, hva jeg har gjort i dag, osv. Nei, dette er et blogginnlegg uten om alt som er blitt skrevet mye om her på bloggen. er du klar for å lese noe nytt? noe som nesten ingen andre vet? 

TRALALA!.. What a day! Klokken har tikket over 12.00 i dag, og kalenderen har falt over på kalender dato 8. Jepp, vi er 8 dager inn i et nye året, 8 dager har fløyet forbi oss i en rekord fart. Men det er ikke bare alt det med denne datoen.. Det er nemlig som jeg offentliggjorde i går, dagen som jeg har ventet en stund på. I dag kl 12.00 ble stemmene knappen offentliggjort og den er klar for å gløde av varme av dere flotte lesere sine klikk. Klikk som kan utgjør så uendelig mye, og som betyr enormt for meg. 

Som jeg nevnte i går, er bloggen min nominert til SaleDuck.no sin Mom & Dad blogger awards, sammen med kjempe flotte mamma bloggere. Jeg føler selv at det er stort å bli nominert til noe slikt og synes det er helt fantastisk at min blogg faktisk har blitt lagt merke til og blitt nominert til dette. Men under slike avstemninger har jeg som blogger ingenting jeg kan gjøre for å vinne, det er faktisk dere lesere som avgjør det. Stemmene som jeg får på min blogg ligger rett å slett i deres hender. Dere er de som avgjør alt nå, og jeg krysser armer og ben for at lykken kan være på våres vei. 

Jeg synes alt i alt at det å bli nominert til en slik blogger awards er en stor seier i seg selv, uansett om det er frem til 11.februar stemme knappen står åpen og tar imot stemmer. Det er over 1 mnd før vinneren blir offentliggjort, men tiden flyr og spenningen stiger. 

Jeg vil derfor informere dere alle flotte lesere om at jeg hadde blitt kjempe glad om dere kunne tatt dere 1 min å to klikk, på å stemme på meg og min blogg? Det vil si at dere klikker dere inn på linken under, blar ned over til dere ser bilde av meg og min datter (Bilde er vist under her), og deretter bruker det andre klikke til å stemme på oss 🙂 Ergo, 1 min av deres tid og to tastetrykk/klikk. 

KLIKK HER FOR Å STEMME –>  http://www.saleduck.no/awards/mom-dad

UNDER HER SER DERE HVORDAN DET SER UT! PÅ STEMME SIDEN, NÅR DERE KOMMER NED TIL MEG OG MIN BLOGG 🙂 
// OPS! DET ER BARE ET BILDE SOM VISER, MEN IKKE NOE STEMME KNAPP SOM FUNKER PÅ BLOGGEN. DERE MÅ FYSISK INN PÅ SIDEN SOM ER LINKET TIL OVENFOR, OG STEMME. KLIKKER DERE PÅ BILDET, KOMMER DERE OGSÅ INN PÅ STEMME SIDEN, MEN DERE MÅ BLA NED OVER PÅ SIDEN OG FINNE BILDET AV MEG OG MIN DATTER, OG DERETTER TRYKKE STEM! // 

Jeg håper det er mange av dere som ønsker å stemme på oss, og dere skal vite at hver å en stemme er gull verdt for oss og betyr uendelig mye. 

På forhånd, tusen takk alle sammen!

Ha en strålende flott dag og kommende helg. 

 

 

6 thoughts on “PUPPER, SEX, OG ET KLIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top