ENDELIG, NÅ ER DET OFFENTLIG!


Endelig kan jeg offentlig gjøre det! Jeg har ventet på at det skal nærme seg 8.Januar! Og i morgen er datoen endelig kommet, og dagen er da her. For i morgen er dagen der den store spenningen starter, og jeg trenger dere lesere sin hjelp. 

I november-desember i fjord fikk jeg en mail ang at SaleDuck.no skulle ha en Mom & Dad blogger awards, og at de hadde plukket ut blant annet meg som de ønsket å ha med. Jeg ble helt i hundre og svarte selvfølgelig ja til dette. Det å bli lagt merke til av andre og få muligheten til å bli nominert til blogger awards er for meg veldig stort. Jeg er bare en jente som lever en tilværelse som alene mamma. Jeg lever et normalt liv, bare kanskje et liv som er litt mer hektisk og som har en litt større ryggsekk med seg enn kanskje alle andre på min alder har. Det er mange i den tilflyttende bygda som jeg bor i, som ikke kjenner til meg. Kanskje de kjenner til meg, men jeg går isåfall i min egen verden og tror at ingen nesten kjenner til meg. Jeg tok et valg for noen år siden, som har skapt mye reaksjoner, mange negative og positive hendelser og utalelser. Jeg valgte å dele livet og hverdagen min offentlig på nett, ja jeg valgte rett å slett å starte denne bloggen som jeg den dag i dag sitter å skriver på. 

Bloggen har for meg vert og er en plass jeg trenger. Det er min offentlige dagbok, pleier jeg å se på den som. Jeg skriver å klarer å sette ord på tanker, følelser og hverdagen på en helt annen måte enn hva jeg klarer å si i form av ord. Det å skrive og formulere meg med et tastatur, har vert min terapi i vanskelige situasjoner. Jeg har ikke alltid delt alle hendelser som har vert vanskelig, men jeg har uansett fått muligheten til å sette ord på ting som jeg går å bærer på. Jeg har fått hjulpet andre med å dele personlige hendelser og opplevelser i live mitt, samtidig som jeg har fått uendelig mye negativitet også. Men det å kunne hjelpe hvert fall en person ut av å stå offentlig frem og være en offentlig person, er mer enn nokk for meg. 

Det er jo ikke til å hjemme seg bak at det å bli nominert til en blogger awards er stort. Det viser litt hvor bloggen min har tatt retning mot et større stadie, der andre legger merke til den. Det er jo kjempe koselig, fordi jeg ønsker at bloggen min skal først å fremt være min plass til å være bare meg, men samtidig har jeg et større ønske å det er at bloggen min og alt jeg deler offentlig kan være til hjelp for andre. Det trenger ikke være i store mengder av mennesker, og som jeg nevnte om det bare er en person jeg kan hjelpe med bloggen min å det å være en offentlig person, er mer en godt nokk for meg. 

Det å være en alene mamma å hjemmeværende mamma er for mange bare en lek. Realiteten har de ikke fått kjenne på nært hold selv eller fått tatt del i en alene mamma sin hverdag. Det er jo to helt forskjellige ting i å lese om en alene mamma sin hverdag å fysisk leve i den, men samtidig kan det gi et større perspektiv i hvordan en slik hverdag er. Jeg har skrevet om mange ting, både vonde å vanskelige ting og gode ting. For slik er livet, det er som en berg og dalbane med opp å nedturer. 

Nå som jeg føler meg så heldig å få ha blitt nominert til SaleDuck.no sin Mom & Dad blogger awards, hadde det vert utrolig kjekt om dere flotte lesere kunne tenkt dere å stemt på meg. Det å bli lagt merke til på en slik måte og få en så flott mulighet til å få en kåring på bloggen min, som jeg bruker så uendelig mye tid på, hadde vert stort. Det hadde betydd uendelig mye. Det hadde vert som at jeg fikk igjen for all det arbeidet jeg legger ned på bloggen min. Belønninger for mye arbeid er godt å få, samtidig som det gir så mye. Jeg har prøvd å gi av meg selv til dere flotte lesere, så jeg håper dere ønsker å gi meg/bloggen min din stemme. Det er ingen tvang, men et stor ønske som hadde blitt oppfylt hvis dere lesere kunne gitt stemmen deres i morgen og frem til den 11.februar, slik at det er mulighet for å få en slik kåring. Men alt ligger i deres hender nå, og jeg kan ikke annet enn å være takknemlig uansett for at jeg har fått bli nominert til denne blogger awardsen. 

Det er mange flotte bloggere som er nominert til denne blogger awardsen, og det er tøff konkurranse. Samtidig som jeg synes at vi alle som er nominerte er vinnere. Vi deler alle mange personlige ting i hverdagen våres offentlig og legger ned mange timers arbeid på bloggen som vi har. Vi tørr alle sammen å være en offentlig person som flere rundt vet hvem er, bare vi lever i troen på at nesten ingen kjenner til oss. Noe som jeg tror de fleste lever i troen på, til den dagen kommer at vi fysisk merker at vi er offentlig person. Noe som jeg tror de fleste kanskje er glad for å ikke kjenne så tett på seg når vi som er nominerte har barn. Jeg synes derfor at alle som er nominerte er vinnere i seg selv. 

Som sakt så starter nomineringen i morgen, der dere kan gi deres stemme. Dere kan stemme ferm til 11.februar. Jeg håper som sakt at dere lesere ønsker å stemme på bloggen min og at dere ønsker å gi meg muligheten til å vinne en offisiell kåring av bloggen. 
// KLIKK HER // FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALEDUCK.NO SIN BLOGGER AWARDS SIDE, FOR Å AVGI DIN STEMME! 

Videre vil jeg ønske dere alle som er nominerte til SaleDuck sin Mom & Dad blogger awards masse lykke til, og husk vi er alle vinnere uansett! 

Ha en strålende vakker dag. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top