STOR OG DRASTISK FORANDRING! -Har jeg lært nå?

Det sies at forandring fryder, men forandring kan også trenges tid til å bli vant til. Det var nå hvert fall den Store forandringen som ble gjort i helgen.

I mange år har jeg spart håret mitt, og ønsker å få så langt hår som mulig. Jeg har vert dårlig på å klippe meg, fordi jeg har vert av den tankegang at det da ikke blir så langt. Sannheten er jo at enn må stusse på håret for å holde der friskt å fint, slik at lengden på håret som kommer kan bevares. Farge forandring på håret er noe jeg er litt for glad i. Jeg sparer etter langt hår men farger det alt for mye (egentlig! Men vil ikke innse det selv).. Håret mitt har jeg faktisk ikke behandlet så fint med tanke på all fargingen å så dårlig som jeg har vert til å Kure det. Og nå fikk jeg igjen for det.. Å det på den harde måten.

I helgen var dagen kommet, tiden var inne.. Etter jeg bleket å farget håret mitt rosa, ble det en litt hard prosess på lengden på håret mitt. Lengden ble flisete, veldig tynn, samt også knakk håret mitt noen plasser. Jeg hadde eg kortere parti på den ene siden av håret mitt, å jeg innså sannheten ang håret mitt. Tiden var inne der jeg måtte klippe bort alle årene med sparing etter langt hår. Jeg måtte få håret mitt friskere, med å få klippet bort det dårlige av håret mitt. Jeg var så heldig å fikk hjelp av en god venninne, som jeg vil kalle hobby frisør med skjulte talenter. Hun klippet bort det dårlige av håret mitt, fikk samme lengde på det, farget det å krøllet det etterpå.

Sjokket med realiteten av hvor kort håret mitt ble, må jeg venne meg til. Samtidig ble jeg veldig fornøyd! Jeg synes hun var kjempe flink å gjorde en god jobb. Jeg hadde aldri klart å gjort det så bra, hvis jeg hadde prøvd selv. Så er kjempe takknemlig for at hun ville hjelpe meg. Nå er det bare godt noen dager der jeg har hatt kort hår, og jeg holder enda på å venne meg til at det er så kort. Alt i alt er jeg fornøyd, å det var kjekt med en forandring på håret. Nå blir det bare å begynne å spare ut håret på ny, og håpe på at jeg klarer å passe litt bedre på det.

 

4 thoughts on “STOR OG DRASTISK FORANDRING! -Har jeg lært nå?

  1. så utrolig pen du ble på håret du kledde virkelig å ha håret i den fargen og lengden. selv om du hadde fargen fra før. så sjønn du er 😀
    ønsker deg en fin dag videre 😀

  2. Du var veldig fin med rosa hår, det kledde det, lengden også :), selv om jeg skjønner det med sparingen. Driver å sparer selv, men har vært dårlig til å klippe tuppene på en god stund, så er jeg er “livredd” for å gå til frisøren av frykt for at jeg kanskje må klippe bort mer enn det jeg ønsker….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top