WANTS – ULL ER GULL

Nå som vinteren har kommet å mørket kommer tidlig, er det ingenting som er kjekkere enn å friske opp garderoben med noen nye klær som har lyse og herlige farger. Når mørket sniker seg innpå tidligere og tidligere, å dagene blir kortere, er det mange som kjenner at de kan bli litt nedfor. Så da tenker jeg at hvorfor ikke gjøre det beste ut av det, og piffe opp hverdagen med noen lyse og flotte farger i garderoben? 

Jeg har merket meg mer å mer at det blir mindre å mindre klær mitt ny malt walkingcloset. Det gjorde så godt å få male det hvitt og gjøre rommet i seg selv lysere. Bare det merket jeg hjalp godt nå som dagene blir korte og mørket sniker på tidlig om ettermiddagen. Jeg synes det er så kjekt med litt farger på klærne og spesielt er jeg blitt glad i pastell farger. Nå som det minker på klær, ettersom jeg kunne få ned i str på klærne etter siste operasjon, hadde det virkelig gjort godt med noe nytt å fulle det med. 

Vinter tiden er jo en kald årstid, men det betyr ikke at enn må pakke seg inn i de tykkeste klærne. Jeg merker selv at jeg er dårlig til å kle meg godt, men med god strømpebukse kan jeg lett bruke skjørt og kjoler, noe jeg er veldig glad i. Tynne genere går også fint an å bruke så lenge jeg har en god jakke. Så vinteren stopper ikke meg i å kle meg slik jeg ønsker! 

Jeg merker at det er ikke bare min garderobe jeg ønsker å fulle opp med nye klær, men Mina Adeline sin også. Det er så sjeldent at jeg kjøper klær til meg selv, og hvis jeg kjøper noen klær til meg må jeg alltid fylle på med noen klær til Mina Adeline. Nå merker jeg faktisk at hun trenger nye klær, ettersom hun er på vei over i en ny str. det er jo kjempe kjekt å endelig kunne ha en god grunn til å måtte fulle opp hennes walkingcloset. Så ser ut som det snart blir klær på vei hjem i posten. 

Jeg liker jo best å shoppe på nett! Og derfor tenkte jeg at jeg skulle dele noen av klærne jeg har drømt meg litt bort om til meg selv. 
 

Visby, vanntett støvel, 30-39 / varmfôret, vanntett støvel, 28-38 / Mai Piu Senza Høye støvler perla / Tekstilstøvel med platå / Zign Høye støvler black / LTB BRIANA Slim fit jeans maritza wash / ONLY ONLANEMONE Slim fit jeans light blue / Desigual LUSAN Leggings grå / Desigual AMEAS Leggings flerfarget / Desigual FANCLU Leggings sort / Skjørt med vidde / Vila SERANA Aline skjørt sort / Miss Selfridge Aline skjørt pink / ONLY ONLNEOLINE Miniskjørt barely pink / LA CITY 2IN1 Jumper noir / Morgan MYLORD Jumper ciel / Morgan MAEL Jumper blå / Juvia Genser white / ONLY ONLCHLOE Cardigan cloud dancer / Roxy DIPSY Jumper hvit / Vero Moda LULULOVE Cardigan aqua foam / Morgan RORO Sommerkjole beige / Sweat Dress / Cardigan med løs passform

 

 

 

 

 

Det er jo ikke til å legge skul på at Motehus.no er en nettbutikk som har masse flotte klær også! Så jeg har funnet noen klær som virkelig bare skriker etter å komme hjem til meg! Eller det er vell jeg som skriker etter å ønske å bare klikke dem hjem til postkassen min. 

// DISSE KLÆRNE FINNER DERE PÅ MOTEHUS.NO! //
KLIKK HER!

 

 

Men det kjekkeste av alt! klær for som jeg virkelig bare elsker å som hadde vert helt perfekte å fulle opp garderoben til Mina Adeline, er det mye av! Jeg kan se i det uendelige uten stopp. Det er så mye flotte klær til barn, og spesielt mye og stort utvalg på blant annet Miinto.no! Det er også mange andre nettbutikker som har utrolig mye fint. Barneklær synes jeg er så mye kjekkere å kjøpe, siden jeg vet at det passer uansett til Mina Adeline. Det er verre med mine klær, som det alltid er spennende å se om passer eller ikke. Jeg ønsker å vise dere noen av klærne som jeg har bare skriker etter å fylle opp garderoben til Mina Adeline. Det er mye mer enn dette som jeg viser her, men det er bedre å vise litt enn ingenting. 

 

Leggings med blomster / Hust & Claire, Topp, Mini, Pink / Nike Performance N40 Joggedress sail/hyper pink/dark raisin / adidas Performance WINNIE THE POOH Joggedress medium grey heather/semi solar pink / Puma FUN Joggedress crystal rose/peacoat / René Derhy MATHILDE Strikket kjole grå / Vingino ROSIE Aline skjørt rød / s.Oliver Jerseykjole mørkeblå / Tumble ‘n dry SUNBURY Jerseykjole iron melange / Disney TINKERBELL Jerseykjole shocking pink / Kjørepose Artic Flexi Lilla

 


// DISSE KLÆRNE FINNER DERE PÅ MIINTO.NO //
// KLIKK HER //

 

Nå håper jeg snart at jeg kan klare å sile ut, slik at korte mitt kan spille på lag med ønskene mine, og at jeg snart kan klare å få være litt hard mot meg selv og ønskene til fornye og fylle på garderoben til både meg og Mina Adeline! En ting er hvert fall sikkert, ull må hjem i posten til Mina Adeline sin garderobe. Ull er gull og et must! 

Hva synes dere om klærne?
Var det noen av klærne som dere likte?
Er dere på utkikk etter påfyll til deres garderobe? 

4 thoughts on “WANTS – ULL ER GULL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top