THE RIGHT ONE

// REKLAME //

Det er ikke til å legge skul på at jeg kan av å til være min verste fiende når det kommer til å finne rette antrekket til anledninger jeg skal på. Jeg kan prøve klær i det uendelige og som oftes, ser det ut som en bombe har smelt av når jeg er ferdig. Jeg tviler sterkt på at jeg er den neste som har det slik!
 

Nå som julen sniker seg tettere å tettere på oss, er det mye som skal gjøres klart til selveste julaften og de andre høytidene som er i desember. Noen tar det veldig med ro, mens andre stresser. Jeg har som tidligere nevnt på bloggen min, vert veldig flink til å alltid gjøre klart alt i siste liten. Det har vert et uendelig kaos, som aldri er noe som helst kjekt. I år har jeg klart å være tidlig ute, og lettet er jeg for det! 

Julegavene er i boks, planene for julaften er lagt, antrekket til Mina Adeline er bestemt, osv.. Men! jeg har ikke klart å finne antrekk til meg selv enda. Det å finne klær til meg selv etter jeg ble mamma har blitt det verste jeg gjør. Det er så kjedelig å handle til meg selv, og det er så kjedelig og gå i butikker å prøve klær. Det tar så lang tid føler jeg, og den tiden ønsker jeg mye mer å bruke til kjekke ting sammen med Mina Adeline. Så i snart 2,5 år har shopping blitt bund i bøtta, dønn kjedelig så lenge det ikke er shopping tur som er basert på ting til Mina Adeline og som går raskt. I juletidene er det umulig og klare å handle uten å bli rammet av stressnivået som inntar kjøpesentrene, så derfor er det egentlig ganske greit å finne ut av julekjole valget allerede. 

Nå har kalenderen rullet godt inn i november måned, måneden før julemåneden og samtidig den måneden som har første søndag i advent. Så da er det på tide å klare å sette seg ned i ro og fred å kikke på kjoler til julehøytidene! Internett shopping har blitt min nye venn. Det er ro og fred, ingen stress, og jeg trenger ikke prøve klærne. Jeg kan måle meg og se hvilken str jeg trenger ved å bruke str guide, og samtidig har jeg retur muligheter om det plutselig ikke skulle passe. Så for min del som alene mamma, er det helt supert å shoppe på nettet! 
 

Chi Chi London Cocktailkjole black / Frock and Frill Cocktailkjole grey / Miss Selfridge Jerseykjole black / New Look Cocktailkjole plum / Object MAYA Fotsid kjole sort / ONLY ONLCLARA Jerseykjole black / Swing Cocktailkjole rød / Smash AVELINA Jerseykjole red / Tom Tailor Denim Hverdagskjole black / Unique Ballkjole fossil grey / Vero Moda ISADORA Sommerkjole black / WAL G. Sommerkjole navy

 

// Ovenfor er det direkte linker til kjolene som er på kollasjen // 
 

Som dere ser ovenfor så har jeg laget en kollasj med kjoler som jeg synes var flotte julekjoler til høytiden. Kjolene jeg har sett på er ifra Zalando.no og de har virkelig et sykt utvalg av kjoler og klær! Nå som jeg er blitt mamma har jeg litt flere krav til en kjole, noe jeg ikke hadde på disse måtene før. Jeg trenger en kjole som jeg kan føle meg komfortabel i. En kjole som ikke er for kort men heller ikke for lang. Jeg må ha mulighetene til å klare å få uten å måtte holde på kjolen, siden jeg må kunne ha mulighet til å bære Mina Adeline, om det skulle være behov. Jeg trenger en kjole som jeg kan sitte godt med, og ikke måtte sitte som den jålete damen, men som jeg kan være avslappet i (det er jo tross alt mange timer denne kjolen skal være på!). Når vi er avsted også på slike feiringer er det jo ikke stellebord å skifte bleie på, derfor trenger jeg en kjole som jeg kan kunne sitte på gulvet med eller i sofaen med å kunne skifte bleie på hun uten at jeg viser mine private deler til alle. Ikke nokk med det, men jeg ønsker ikke en kjole som jeg må gå å passe på at brystene mine ikke faller ut ifra kjolen. Jeg må jo kunne leke med Mina Adeline og kunne bevege meg fritt rundt i kjolen, uten å måtte både passe på barne mitt og at kjolen holder seg på plass. 

Som dere ser, jeg har litt av noen krav til en kjole nå enn hva jeg hadde før. Før var det mer at kjolene kunne godt være utringet, korte og måtte ikke ha de behovene for å kunne sitte på gulvet for å skifte bleier osv. Litt morsomt å se hvor mye ting forandrer seg i tankegangen når enn får et barn. Hvilke behover og krav en stiller til f.eks blant annet klærne som enn skal gå med. 

Kjolene jeg har laget kollasj av er kjoler som virkelig er varierte, både i farge og utseende. Det er kjoler som jeg syntes var kjempe flotte og som jeg føler kanskje holder til mine store krav. Noen av kjolene er jo tettsittende nede ved bena, å da kan det være delvis vanskelig å skifte bleier med å ha den på, men samtidig så kan det være greit å ha de tettsittende nede ved bena, fordi er det vinn ute, ja da blåser jo andre kjoler opp som ikke er tettsittende. Ikke har jeg enda klart å bestemme meg for eksakt hvilken julekjole jeg kommer til å ende opp med, men disse kjolene er kjoler jeg vurderer sterkt! 

Jeg tenkte derfor det var greit å tipse dere om noen av kjolene, hvis det er flere der ute som er usikker på sin kommende julekjole eller om jeg skal kalle det desember kjole. Det er jo ikke bare julaften som folk samles på i desember, så en kjole kan jo godt passe til de andre høytidene som er i desember. Utseende på kjolene er veldig varierende, ifra “enkle” kjoler til mer “fest” kjoler. Det er jo kjekt å pynte seg opp å gjøre noe litt ekstra på slike feiringer! 

For å se flere av det store utvalget som Zalando.no har av kjoler, og andre klær til hele familien. Kan dere klikke dere inn HER!

 

 

 

 

2 thoughts on “THE RIGHT ONE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top