LES KJÆRE DEG, IKKE OMFORMULER

Bloggen min er MIN offentlige dagbok. Det er MIN plass, der jeg får være meg selv, får ordlegge meg ved ting som jeg ønsker å skrive om. Det er ikke en blogg som er til for å prøve å trokke noen på foten eller noe, men når det er mennesker som ikke kan lese eksakt hva som står på innleggene mine, blir det uheldigvis reaksjoner. Jeg synes selv det er trist og leit at det er noen av mine lesere og folk som titter innom som må omformulere mine innlegg, føle seg truffet osv. Men samtidig er det ikke noe jeg kan gjøre noe med. Jeg kan ikke sette på et filter for å passe på at ingen føler seg truffet eller tar noe opp på en annen måte enn hva som står. Det meste som mennesker sier og skriver kan enn oppfatte på en feil måte, men når ting skal bli omdannet til noe som ikke er skrevet på den måten som det er, og samt også at det blir reaksjoner, det synes jeg blir kjipt. 

Realiteten er jo faktisk den at andre påfører seg selv å bli nedfor å triste ut av noe som faktisk ikke står, men som dem omdanner til hva de tror å føler ut ifra mine blogg innlegg. Det er spesielt blogginnlegg som har vert mer personlige for meg, som andre fanger opp på feil måte. Det er faktisk ikke hvordan ting har blitt skrevet, men hvordan andre gjør om å oppfatter ting på en annen måte enn hva som står. Om noen føler seg truffet av det jeg føler å skriver, kan jeg ikke gjøre noe med. Da må dessverre de som føler det gå i seg selv, tenke om det er noe de kanskje bør forandre på, for at de skal slippe å føle ting på den måten. Når jeg skriver er det ikke for å henge ut noen, trokke på noen eller noe. Det er MINE tanker å følelser, ikke andre sine. Jeg er såpass erlig at om det er noe som plager meg som jeller en spesifikk person, så skriver jeg ikke det på bloggen, jeg ut taler meg til den personen det gjelder. Har jeg noen tanker å følelser som jeg ønsker å ordlegge meg rundt, går det på mine følelser å tanker, ikke andre sine. Det er faktisk en vesentlig stor forskjell der! 

Jeg håper det er mulighet å få en slutt på at andre skal omformulere mine blogginnlegg ang mine personlige tanker å følelser, og tro at det er mer mellom linjene enn hva som faktisk står. Hadde det skult seg mer mellom linjene, hadde det blitt skrevet med ord. 
 

Jeg håper alle har hatt en flott helg! Det har vertfall vi. Vi har hatt en koselig helg som har vert full av solskinn og herlige minner som har blitt skapt. Det har vert en herlig helg som jeg virkelig har trengt. 

Så jeg ønsker dere alle en flott kommende uke! 

 

2 thoughts on “LES KJÆRE DEG, IKKE OMFORMULER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top