KLAR FOR NY START MED MYTAG

// SPONSET INNLEGG //

Et nytt år har begynt for de fleste, med barnehage start, skolestart, osv. Det mange som startet på sitt første barnehage år, første skoleår, og det er en tid som er utrolig spennende både for barn og foreldre. Det er mange forskjellige følelser som sviver rundt hos de fleste når det er en så stor og ny epoke som starter. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle være så mange følelser og tanker rundt det å ha barne sitt i barnehage for første gang, men der igjen fikk jeg et kraftig slag i hode. Jeg var full av mange forskjellige følelser, bekymringer og tanker. Tenk jeg skulle plutselig levere min datter på en plass der jeg skulle stole på noen helt fremmede folk med at de kunne passe på barne mitt. Jeg skulle plutselig levere mitt hjerte over i noen timer til noen vilt fremmede, som hadde kompetanse og jobb erfaring innen barnehage. Det skal jeg love dere var en stor prøvelse for min del. Jeg tror det er flere foreldre som kjenner seg igjen i det. 

Nå har Mina Adeline gått i barnehagen i 1 år. Hun har begynt på sitt andre år i barnehage og jeg må si jeg er super fornøyd! Men når barn begynner i barnehage eller på skole, osv, er det ofte en problematikk som starter. Klær og andre gjenstander forsvinner. De forsvinner fordi vi foreldre ikke merker klærne og tingene av barna våre godt nokk. Noen glemmer bort og merke det, og det får vi igjen for på den sure måten. Ting forsvinner og kommer ofte ikke tilbake igjen. 

Da Mina Adeline startet i barnehage var det mye nytt som jeg opplevde, der iblant merking av klær. Jeg hadde ingen ide om hvilken merke lapper som var gode og hvilken merkelapper jeg skulle bruke. Derfor bestilte jeg bare noen som jeg kom over. Jeg opplevde det første barnehage året med merking som en stor problematikk. Merkelappene holt ikke i vask, de datt av, løsnet og holt ikke til forventningene. Jeg hadde et år med ren flaks, fordi jeg klarte ikke å fylle med på hvilken klær som fremdeles hadde merkelappen i god behold på seg og hvilken klær som ikke hadde det. Mye av flaksen gikk vel også på at det er en liten og koselig barnehage som hun går i, der det ikke er så mange barn. De voksne har god oversikt over barna og er fantastiske med å klare å holde styr på hva som er de forskjellige barn sitt. Noen få ting forsvant, men heldigvis dukket de opp igjen i glemt boksen. 

Nå som jeg har begynt å bruke MyTag.no sine merkelapper er jeg superfornøyd så langt. De er lette og raske å bruke. De er søte og små med godt klister bakpå. De er glatte og gode, så de plager ikke Mina Adeline på noen måter i klærne. Noen barn har en ømfintlig hud, noe som Mina Adeline har, men heldigvis har hun ikke blitt plaget av disse lappene. 

Nå med et nytt barnehage år, var jeg bevist på at jeg ikke ønsket å ha de samme merkelappene. Jeg var derfor så heldig og ble kontaktet av MyTag.no som har flotte merkelapper. Merkelappene deres kan brukes på alt ifra matboks – til klær, osv. Du kan selv bestemme hva som skal stå på merkelappene og hvilken design de skal ha. Du har fritt valg på det meste. De er små og søte, lette og bruke, og ikke minst! De har rask leveringstid. Noe som for mange kan være en super fordel. Finner en ut at det er noe enn mangler, så er det verste å sitte å vente på at pakken skal komme ferm, slik at enn kan få starte og benytte seg av produktet som en helst skulle hatt i går. 

MyTag merkelappene skal være slitesterke og skal sitte godt på. De skal tåle klesvask og oppvask, noe som virkelig er et must når det gjelder små barn! Jeg har selv ikke fått testet ut enda om MyTag merkelappene med navn på holder i både klesvask og oppvask, men er spent på å finne det ut! Så jeg kommer tilbake til det så fort jeg har fått prøvd det, med en ærlig tilbakemelding og bilder av hvordan det så ut før og etter.

MyTag har også nå en verdensnyhet. De er de eneste som leverer navnelapper / merkelapper med refleks trykk. Noe som er virkelig helt supert nå når sommeren er over, og høsten å vinteren står for tur. Jeg har selv ikke prøvd ut de med refleks, men kjenner det hadde vert supert og hatt det nå når høsten å vinteren sniker seg med stormskritt innpå oss. 

Merkelappene med navn er klistremerker. De fester enn enkelt på som sakt matbokser – til kler, osv. Når enn skal merke klær med klistremerker anbefaler de at enn klistrer det på selve “vaskelappen”, slik at det sitter best mulig. Det er jo ikke alt som har “vaske lapp” eller lapp i seg, så selv har jeg f.eks på smokkesnorer festet det bak på båndet (som jeg viser i videoen nedenfor!). Merkelappene kan også brukes til mye annet enn bare til barn. Vi voksne kan merke våre ting også med dem. F.eks treningsklær, jobbklær, persnlige eiendeler når vi skal ut å reise, verktøy, eller utstyr til dyr. Det kan brukes til det meste og er virkelig helt genialt! 

Merkelappene kan enn som sakt designe selv. Enn velger selv hva som skal stå på dem, om enn ønsker eget bilde på dem eller om enn ønsker å benytte seg av en av de søte figurene som MyTag.no selv har som enn kan velge imellom. Alt er opp til deg, og din egen kreativitet. 
 

Jeg har også vert så heldig og få dele ut en rabatt kode til dere flotte lesere. Der dere får hele 35% på alt hos MyTag.no!
Rabattkoden dere da bruker er : Friends<3 

Så klikk dere inn i dag og benytt dere av den gode rabattkoden og få hele 35% avslag på alt hos MyTag.no

 
// Dette innlegget er sponset, men skrevet med egne og ærlige meninger! Det er skrevet i sammarbeid med www.MyTag.no //

 


Jeg ønsker også å opplyse om at nominasjonen til årets vixen blog awards er igang. Jeg hadde blitt kjempe glad om dere flotte lesere hadde ønsket å ta dere noen få minutter, og nominert bloggen min! Dere må selvfølgelig se hvilken tittel dere føler passer best til min blogg, men selv føler jeg at disse passer: Årets livsstilblogg, årets gullpenn, årets blogger, eller den store æren av å bli nominert til folkets favuritt. Uansett hvilken kategori som dere føler passer best, blir jeg evig takknemlig!

For å nominere meg kan dere klikk her! 
 

 

5 thoughts on “KLAR FOR NY START MED MYTAG

  1. Vet at søsteren min har slike til tanteungen min, bare at de er fra ett annet sted men, de er like bra da, har hatt slike selv og lillesøsteren min har også hatt slike 🙂 Håper du får en fin dag videre og lykke til med å prøve ut merkelappene 🙂

  2. Iselin: Så bra at din søster har slike til barna sine, og at du og din søster også har hatt. Ja de er kjempe greie og virkelig et stort behov for å slippe å miste klærne og tingene sine. Tusen takk, håper du også får en flott dag/ helg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top