REALITETEN BAK Å HA BARNEFRI!

Sa du barnefri? Hørte jeg rett?!

Det er nokk mange delte meninger og tanker rundt hva det vil si å ha barnefri noen timer. Samtidig som det også selvfølgelig er forskjell på hva vi mødre faktisk “må” gjøre, under de timene som enn noen ganger har litt “fri”. Alle mødre og foreldre, trenger litt “fri” iblant, uansett hvor kort eller lang tid de har den lille fri tiden, så trenger vi alle den. Den tiden der en kan bare være seg selv, og ikke være 100% i mamma/foreldre rollen. De som har barn og er foreldre selv, forstår nokk best hva jeg snakker om. 

Noen kan nokk lett tro at den tiden når enn har barnefri i noen timer, legger vi foreldre oss ned å ligger helt slaktet på sofaen. Helst bare har et langt sugerør til koppen våres, så vi slipper å reise oss noe for å få drikke. Men beklager, jeg må skuffe dere! Det er langt ifra realiteten!

Jeg hadde barnefri i noen timer i sist uke, og ved den anledningen filmet jeg under tiden min da jeg var bare meg. Dette fordi jeg ønsker å vise realiteten. Realiteten som mange faktisk ikke lar komme ferm i lyset. Realiteten av hvordan huset faktisk ser ut, uten at enn har plassert tingene ifra et hjørne over i det andre, for å ta bilder. Uten å sette på et “filter” for å skule realiteten. Her er alt på film, og nå får dere se den! Jeg delte den på facebook siden til bloggen min i sist uke, og det er overraskende allerede 5,1K som har sett den. For meg er det veldig stort at så mange har hatt gleden av å se filmen bak realiteten med noen timer barnefri. 

Så sett dere godt tilrette i stolen/sofaen. Len deg tilbake og få en overraskelse av realiteten. Er du klar? Her er den! 
 

*DEL GJEREN DETTE BLOGGINNLEGGET VIDERE ELLER FILMEN SOM LIGGER PÅ FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN MIN!*
 

Jeg ønsker også å opplyse om at nominasjonen til årets vixen blog awards er igang. Jeg hadde blitt kjempe glad om dere flotte lesere hadde ønsket å ta dere noen få minutter, og nominert bloggen min! Dere må selvfølgelig se hvilken tittel dere føler passer best til min blogg, men selv føler jeg at disse passer: Årets livsstilblogg, årets gullpenn, årets blogger, eller den store æren av å bli nominert til folkets favuritt. Uansett hvilken kategori som dere føler passer best, blir jeg evig takknemlig!

For å nominere meg kan dere klikk her! 

Håper dere alle får en strålende dag!
 

2 thoughts on “REALITETEN BAK Å HA BARNEFRI!

  1. Fin video og fin blogg! God helg 🙂
    Koselig om du sjekker ut bloggen min og hvis du vil legge igjen en liten kommentar 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top