SOS! OVERLOADED GIFT TABLE

Gavebordet, ja det var virkelig et fullpakket å prakt fult gavebord! Jeg valgte å bruke den brede vinduskarmen våres, som gavebord. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle bli så mange gaver, og at vinduskarmen kom til å bli helt full av så fantastiske gaver. Alle gavene var helt perfekte og gleder Mina Adeline stort. Jeg merket godt at alle gjestene virkelig viste hva Mina Adeline liker og hadde funnet gaver som passet helt perfekt for hun. Jeg var skikkelig imponert og smilet gikk nesten rundt på meg. Det å se at alle som kom hadde tatt seg tid til å finne gaver som de ønsket å gi til Mina Adeline, samt også tatt seg tid til å finne ut hva hun liker for tiden, det satte jeg stor pris på. 

Jeg er enda helt overveldet over det gavebordet som sto til slutt. Så fult av flotte gaver, og alt var bare helt perfekt. Jeg har bare fått tatt bilde til nå av gavebordet som var ifra selskapet onsdag den 15. Selskapet som var på selveste dagen hennes. Og skal snart få tatt bilde av gavebordet ifra søndagens familie selskap. Begge dagene var det masse gaver, og alle gavene var helt perfekte for hun! Så tusen takk til dere alle som kom med gaver og som stilte opp å gjorde bursdagsfeiringene hennes perfekt! Jeg svever enda på en vakker sky av glede etter to så flotte dager med feiring. Samt også se den store gleden som boblet over hos Mina Adeline under disse to fantastiske selskapene. Hun var i fyr flammer hele tiden av latter, glede, lek og morro. Jeg har sakt det mange ganger men det var bare helt perfekt! 

Noen av gavene som hun har fått er:
– Frozen ball
– Frozen is maskin leke
– Charley bear bamse
– Charley bear truse 
– DVD
– Gryte sett til kjøkken 
– Frozen matboks
– Frozen te-sett 
– Frozen armringer 
– Frozen puslespill 
– Barnebibel
– Puslespill
– Frozen leke figurer
– Bundegård lotto
– Frozen sekk
– Bamse hest som kan lage lyd
– Klær
– Håndkle 
– Penger

Bilde av det andre gavebordet ifra selskap nr 2, kommer etterhvert. Men jeg må si jeg er helt overrasket over alt hun fikk og alle gavene var perfekte for Mina Adeline. Hun har allerede storkost seg med alle gavene, så jeg kan trykt si at alt falt godt i smak hos hun. 

 

2 thoughts on “SOS! OVERLOADED GIFT TABLE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top