HAPPY BIRTDAY, MINA ADELINE

For to år siden, skjedde det største som noen gang kunne skje meg! Jeg fikk møte min vakre prinsesse for første gang. Endelig fikk jeg holde jenta mi tett inntil bryste mitt, og kjenne den flotte og ubeskrivelige kjærligheten som strømmer. Hun er og forblir min store stolthet. Tiden flyr, å i dag er det allerede 2 år siden. Den lille jenta mi er plutselig ikke så liten lengre, men er en vakker jente som har tatt hjerte mitt med storm.

Mamma elsker deg over alt, Mina Adeline! <3 Gratulerer så uendelig mye med 2 års dagen din. Måtte alle ønskene dine bli oppfylt 🙂

Kvelden har senket seg over klevemonen. Roen og stillheten har kommet i hus, noe som gjør at jeg merker sengen virkelig roper på meg. Etter en lang og ufatelig koselig dag, kjenner jeg at jeg er sliten. Jeg er en person som legger utrolig mye i bursdager. Jeg pynter, baker og steller i stand på et plan som flere av de rundt meg ikke er så vant til. Det er noe jeg trives med og liker! Og alt i alt, så virker det som flere å flere begynner å få sansen for det rundt meg, ikke at det er noe som har så stor betydning. Det viktigste og som har all betydning er at Mina Adeline får en flott og fantastisk dag, noe hun virkelig har hatt i dag. Hun har nydelige gaver, og ikke nokk med det men mage gaver også. Hun har hoppet av glede, lekt masse, sprunget ut å inn av huset med de andre barna som var her i selskapet. Barna har hatt kjekke leker seg imellom med å springe rundt igjennom stuen, kjøkkene og gangen. Det har vert helt himmelsk å se det ekte, flotte og gledes fulle smilet hennes , samt også å hørre den fantastiske latteren å stemmen hennes, i hele dag. 

Det var en flott og helt perfekt feiring og dag av hennes store 2 års dag. Det er blitt en minnerik dag som aldri vil bli glemt. På søndag er det tid for selskap igjen, noe som blir utrolig koselig. Da er det familie selskap, noe vi gleder oss til. Vi har alle gledet oss veldig til denne dagen som nå snart er over, og virkelig med all grunn har vi gledet oss for det ble perfekt! Jeg kjenner virkelig at jeg skal legge meg med et stort smil og en herlig positiv følelse inni meg. Mina Adeline sovnet også på utrolig kort tid, noe lek i sengen med de nye bamsene sine, før søvnen snek seg innpå. 

Flere bilder ifra dagen i dag, og skriv kommer i morgen. For nå tar trettheten over å sengen venter. En ny og vakker dag står for tur i morgen, med ant siste dag i barnehagen, før Mina Adeline har ferie. 

Håper dere alle sammen har hatt en flott dag!



 

2 thoughts on “HAPPY BIRTDAY, MINA ADELINE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top