SOMMER FERIE – ØNSKEDRØM

Sommeren har endelig kommet, og felles ferien står snart for tur. Mange reiser på ferie og har store planer for sommeren, men noen har mindre planer. Her i hus har vi ikke de største planene, men drømmer og ønsker for sommeren, det har vi!

Jeg har sittet over lengre tid og drømt meg bort ang småturer som kan være kjekt for oss alle. Siden Mina Adeline nå blir 2 år, ønsker jeg og finne noen plasser som kan  være ekstra kjekt for hun. Der iblant har jeg sett på Bø sommerland og tusenfryd. Selv har jeg aldri vert i tusenfryd, men bø sommerland har jeg vert i for mange år siden. Både tusenfryd og bø sommerland er jo virkelig sommerparadis med masse kjekke påfunn som kan gjøres, for både små og store.

Badeløve, ja det skal jeg ærlig innrømme at jeg er, men jeg er ikke alene om å være det! Mina Adeline er like mye badeløve som meg, om ikke mer. Hun elsker vann og kan bade i evigheter. Den gleden og iveren som hun viser når hun ser vann er unik og se. Det er latter og glede hele tiden, fart og spenning uten stopp. Karuseller har hun også fått smaken på. I fjord var vi i dyreparken, og der fikk hun prøve noen karuseller. Smilet gikk nesten rundt på hun, og gleden for karusell kom tydelig frem, uansett om hun bare var rett under 1 år da.

Om meg og Mina Adeline skulle reist til enten bø sommerland eller til tusenfryd, hadde det vert en stor opplevelse og et flott minne for resten av livet og kunne reist 3 generasjoner. Ergo, meg, Mina Adeline og hennes momma. Det å kunne skape minner og opplevelser som 3 generasjoner synes jeg er en stor og magisk opplevelse og kunne se tilbake på. Flotte minner for oss alle egentlig. 

Nå når jeg har sittet å drømt meg bort endel, merker jeg at det jeg hadde gledet meg mest til om vi skulle ha reist til enten bø sommerland eller tusenfryd er først og fremst alle de flotte bade bassengene og bade skliene. Som sakt vi er badeløver og elsker vann! Jeg hadde gledet meg veldig til å få se de store og ekte gleden som Mina Adeline viser når hun ser vann. Det er magisk og fantastisk å se. Deretter hadde jeg gledet meg til karusellene, hvis vi skulle ha reist til tusenfryd. Det er to ting som vi virkelig liker, så det å ønske å reise begge plassene gjør det ikke noe lettere om jeg skulle ha kommet frem til å måtte velge en av plassene, for begge plassene oppfyller våres ønsker og det vi alle liker. Samt også det passer flott for Mina Adeline også, med det hun liker. 

Nå skinner solen her hjemme, og varmen har virkelig kommet. Så nå er det ut og nyte sommerværet som har kommet. 

Håper dere alle får en strålende flott dag!

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top