UT PÅ TUR I MORGEN IDYLL

En ny uke står for tur, og hva er vell ikke bedre enn å starte mandags morgen og starten på den nye uken med en koselig tur i skogen. 

Endelig er formen til Mina Adeline bedre, og dagen i dag startet tidligere enn i går. Det var herlig å våkne til den mynter og glade stemmen hennes som ropte på meg halv 8 i dag. Jeg kunne høre bare på stemmen hennes at hun var bedre i formen. Jeg der imot har klart å blitt forkjølet og kjenner at formen min ikke er helt hundre. Men så lenge Mina Adeline er bedre, er det de viktigste!

Solen skinte så vakkert i dag, og varmen hadde også kommer mer. Ettersom formen til Mina Adeline har kommet seg mer i dag, pakket vi sekken og gikk ut på en koselig skogs tur. Jakken la vi igjen hjemme, noe som var herlig! Endelig en dag der vi kunne være ute uten å måtte ha på oss jakke. Endelig en smakebit igjen på sommerdag.

Mina Adeline var helt i hundre da vi skulle på tur, og hun var kjempe flink til å fote seg frem i det ujevne terrenget som vi labbet oss frem i. Vi var veldig herlig og komme ut å kjenne på de herlige omgivelsene som naturen har. Vi snakket mye om fargene vi så rundt oss, og dyrene som er rundt i naturen. Mina Adeline er så glad i grønn fargen, og snakket mye om den samt også pekte rundt på de grønne bladene, gresset osv.

Når de små søte bena begynte å bli slitne, stoppet vi og hadde en koselig pause med litt drikke og kjeks, før hjem turen sto for tur. 

Det var en herlig start på dagen, og veldig godt å se at Mina Adeline sin form endelig er bedre! Nå har jeg bestemt meg for å ikke legge noen planer videre for dagen, men ta det som det kommer å se hva vi finner på. 

Håper dere alle får en flott mandag, og har hatt en fin helg! 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top