JEG FANT, JEG FANT.. NEI JEG VANT!

For en liten stund siden deltok jeg i en konkurranse ang bloggen. Det var en konkurranse som lekmer.no hadde, der bloggere kunne laget en collage med ønsker vi hadde ifra lekmer.no sin nettside. Jeg fant flere flotte produkter som passet perfekt til barnerommet som nå om kort tid skal gjøres om til junior rom. Spenningen med å gjøre et barnerom om til junior rom er stor. Det er en stor forandring for Mina Adeline, men samtidig også en stor forandring for meg. Tenk tiden nærmer seg for at sprinkel sengen skal bort, og en junior seng skal inn. Det er nokk den største forandringen for oss begge to. soverommet hennes vil også forandre seg, men jeg tror det er forandringen med sengen som vil by på noen utfordringer. Mina Adeline har allerede nesten klart å komme seg ut ifra sprinkel sengen en gang, og er igjen igang med å nesten komme seg ut av den igjen. Selv synes jeg det er litt skummelt at hun nesten klarer å komme seg ut av den, samtidig som det viser at tiden for den store forandringen nærmer seg med stormskritt. 

Noen av de flotte produktene jeg hadde laget collage om med ønskelisten til junior rommet, er de utsolgt for. Men med så mange flotte produkter som lekmer.no har, så er det ikke mangel på flotte produkter som enn ønsker til en slik forandring på soverommet.

Til den store nyheten! Som jeg nevnte deltok jeg med bloggen min, i denne spennende konkurransen. Jeg har virkelig gledet meg til de skulle trekke vinnere, og nå har de gjort det. Jeg fikk for et par dager siden, en mail som virkelig fikk meg til å juble! Jeg vant 2.plass i konkurransen, og vant derfor et gavekort på hele 1000 kr ifra lekmer.no! Jeg er så glad, så uendelig glad. Nå er det virkelig shopping som står for tur. Jeg har sittet over lengre tid allerede og sette på mange flotte og spennende produkter, som passer perfekt til junior rommet. Mina Adeline har også fått være med å se på ting, og pekt på hva hun ønsker seg. Siden noen av de produktene jeg hadde laget i collagen er utsolgt, har jeg valgt å plukke ut litt andre ting. Jeg kommer til å vente i spenning på når de får inn de produktene som jeg ønsker som de er utsolgt for, og kjøper det etterhvert når ann ledningen er til stede. 

Les blogginnlegget mitt som vant 2.plass her!

Nå gleder jeg meg kjempe mye over 2.plassen og det flotte premien med gavekortet til hele 1000 kr. Det er mye penger som virkelig hjelper utrolig mye på den nye forandringen som skal gjøres. Så nå er tiden inne for å sette seg ned en siste gang og bestemme seg helt for innkjøpet som skal gjøres. Jeg kommer til å legge ut bilder av produktene som er kjøpt når vi får det hjem, og hvordan det blir på sove rommet hennes. Dette er en stor glede for meg, og en stor glede med å bli trukket ut som en av 3 vinnere. At jeg fikk 2.plassen, er stort for meg. Føles nesten som en drøm som jeg ikke har våknet ifra enda, å har kløpet meg i armen flere ganger for å sjekke om det er virkelighet. 

Vil samtidig også gratulere de andre to som også ble trukket ut som vinnere av konkurransen! De hadde laget flotte collager med nydelige produkter!

Nå er det shopping som står for tur her, før vi skal ut og kose oss i det nydelige været! Her har virkelig solen klart å komme seg frem på himmelen, og varmen har endelig begynt å komme mer. Siden vi ikke har hatt så mye av det enda, så synes jeg det er viktig og kose seg mye de dagene det faktisk er flott vær og god varme. Endelig har sommerfølelsen begynt å komme litt, håper bare været holder seg bra, slik at sommerfølelsen kan komme for fult! 

Ønsker du å se alle de flotte produktene som Lekmer.no har, så klikk her!
 

 

6 thoughts on “JEG FANT, JEG FANT.. NEI JEG VANT!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top