NYSKJERRIGHETENS TIME! #NOFILTER

Tiden er inne, la nyskjerrigheten din ta over! 

Nyskjerrighet er noe vi alle har en liten/stor dose av. Men lar du nyskjerrigheten ta over til tider? Det er nokk flere av dere lesere og dere som klikker dere inn på bloggen min, som har noen spørsmål som er ubesvart. Det er ikke alltid enn føler at alle spørsmål som enn har, blir besvart bare av å lese vanlige blogginnlegg. Derfor tenkte jeg at tiden er inne, for at nemlig du kan få spørre meg om de spørsmålene du har lurt. Samtidig skal du også få svar i et eget blogginnlegg. 

Det er ikke alle som har “filter” på bloggen, og mye av filtere et hullete hos meg. Jeg deler en større dose av vårt liv med dere, samtidig som det er noen ting jeg velger å la noen ting forbli privat. Jeg lar dere stå fritt til å spørre om det dere nå ønsker, uten om en ting som jeg ikke skriver om og som ikke blir besvart eller noe. Det er spørsmål ang andre parter som ikke er involvert på bloggen. Noe jeg velger å håpe at dere respekterer. 

Så nå har dere muligheten, fyr løs med deres spørsmål!

Jeg lar spørsmålsrunden stå åpen i 1 uke, og deretter svarer dere i eget innlegg.  

 

2 thoughts on “NYSKJERRIGHETENS TIME! #NOFILTER

  1. Super fin blogg! mye bra innlegg og mye som inspirerer! stå på videre og ha en fin dag videre! Hva inspirerer deg? Hadde vært koselig om du tok en tur innom min blogg! 🙂 <3

  2. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske OK, mens bare en liten brøkdel legger igjen kommentarer. DET er kjedelig det.
    Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du ikke får så mange kommentarer som du fortjener egentlig. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
    Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin onsdag, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.
    Ellers vil jeg tipse deg om mitt annet siste innlegg der jeg er ærlig og forteller om hvorfor jeg slettet profilbildet mitt grunnet lite likes. Har fått mange både veldig negative og veldig positive tilbakemeldinger, så fortell meg gjerne hva du synes!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top