KNIPS KNAPS 17.MAI FEIRING

En vellykket 17.Mai feiring, med masse flotte bilder, minner og opplevelser. Det var fantastisk å få tilbringe denne dagen sammen med litt av familien min. Mina Adeline storkoste seg, og jeg tror det var vellykket dag for både store og små. Det var også vår første 17.mai feiring i Kvinesdal, samt det var også den første 17.Mai feiringen der Mina Adeline var stor nokk til å få gå i toget. Noe hun virkelig likte. Både oppmerksomheten og det å få gå samlet med alle de flotte barna. 

Jeg fikk i tide sydd til bunaden min, og alt ble klart i siste liten. Mina Adeline fikk bruke bunaden sin igjen, for andre gangen. Hun stortrives i bunaden, svanser rundt og jeg merker at hun er kjempe stolt når hun får ha den på. Hun er en liten prinsesse som elsker å få pynte seg. 

I morgen er det tid for å pynte seg igjen, ettersom vi skal i bursdags selskap. Det blir utrolig koselig å få treffe den andre siden av familien min igjen. Jeg skal ærlig innrømme, jeg gleder meg til det! Tror det blir kjekt for alle og treffe hverandre igjen, og Adeline blir nokk helt i hundre når hun skal få pynte seg litt igjen.

Håper dere alle hadde en flott 17.Mai feiring, og at dere fikk mange flotte minner ut av dagen som dere alle kan se tilbake på med glede.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top