NATURLIG PÅ EN UNATURLIG MÅTE!

Mennesker kan være din verste fiende og din beste venn. Dritt kan bli slengt rett i tryne mitt, og samtidig kan jeg akseptere det til et vist nivå. men! det er en grense. IKKE bland inn min datter, og sleng dritt om meg som mor. Der har ingen noe å komme med som er realistisk.

For en liten stund siden fikk jeg en kommentar som var så langt på kanten som den kunne komme. Jeg har skrevet om den tidligere, samt gikk til politiet ang den. Enn kan legge mye til sides, men når det går langt over min og de fleste sin grense da må noe gjøres! Samtidig som dette skjedde har jeg over det siste året fått litt kommentarer som har hatt en liten rød trå gjennom alt. Mine plastikk operasjoner!

Først og fremst må andre respektere mine valg, hvert fall prøve å ikke henge seg opp i det.. når det faktisk ikke er noe som rammer noen andre enn meg. Andre kan påstå at det rammer min datter, men hun blir ikke rammet av det på noen måter. Det har blitt mer å mer vanlig at flere tar plastikk operasjoner på en eller annen måte. Det skader ingen på noen måter, om enn er foreldre så skader det ikke barna. De blir ingen lidende part uansett om noen mødre velger å legge seg under kniven for å få en lettere hverdag med sin egen kropp. Barna blir mer enn lidende part, om dem ser sin egen mor ha smerter pga sin engen kropp. Som der igjen rammer hverdagen med å ikke klare å involvere seg ved alle slags sprell og aktiviteter.

Plastikk operasjoner har sin pris. Det er ingen nille pris, som til tide er på tilbud. Nei det har sin pris som samtidig er bra, ettersom enn da må tenke seg flere ganger om før enn drar kortet å legger seg under kniven. Jeg selv har faktisk spart over lengre tid for å kunne gjøre slike operasjoner som jeg har gjort. Jeg har fått slengt i tryne at jeg er egositisk som har brukt noen penger på slike operasjoner, men noen velger å kjøpe dyre merkeklær, vesker, sko, osv. Jeg har valgt å ikke gjøre det, men bruke buksene mine til hullene er så store at jeg ikke kan bevege meg ut døren, før jeg har gått på cubus for å finne en ny billig bukse. Jeg har brukt penger på skikkelige klær til min datter, men jeg selv har ikke hatt behov for klær som har hatt en bedre kvalitet over seg. Klærne mine har ikke den lengste levetiden, ettersom ADHD en spiller litt inn med hvor lenge f.eks en brukse varer. Jeg har valgt å spare penger for å kunne ha råd til å gi meg selv noe jeg hadde behov for, som der igjen var de plastikk operasjonene jeg har valgt å ta. Ingen har noen rett til å prøve å sette meg i et dårlig lys som jeg ikke fortjener å bli utsatt for at andre skal prøve å sette meg i. Jeg har verken gjort noe for å bli satt i dritt lys, eller gjort noe for å bli satt der. Ingen har lidd eller blitt rammet av min sparing for å ta disse operasjonen.

Flere mennesker vil nokk påstå at jeg ikke har en naturlig kropp lengre. Der imot vil jeg si at jeg har en naturlig kropp, på en unormal måte. Unormal på det viset at jeg har fått litt hjelp med å slippe å ha to beverhaler som bryster, som ga meg både smerter og sår. Jeg fikk hjelp til å få satt dem på rett plass, og samtidig få størrelsen tilbake på dem. Brystløft og silikon, er faktisk mer vanlig nå for tiden, det er bare faktisk ikke alle som er åpen om alt. At jeg fikk fikset magen min, vil jeg heller ikke påstå at jeg har en unormal mage. Jeg har en vanlig mage som har et større arr som mennesker kan se nå hvis jeg går i bikini. dette pga komplikasjonen som oppsto, men som skal bli fikset etter sommeren. Alle operasjonene har vert nødvendig for å slippe smerter å sår hver dag. Dette er jo gammelt nytt, siden jeg har skrevet om dette tidligere med grunnlaget for operasjonene mine. Men ønsker å sette en stopper på dritt sleng ifra andre rundt, og derfor skriver jeg dette. Jeg har ingen behov for å prøve å gi meg selv et beroligende grunnlag for operasjonen mine, men jeg har et behov for å slippe å få flere haters kommentarer på det unødvendige grunnlaget.

Er det ikke best at andre feier for sin egen dør, og pusser bort dritten som de har selv på matten, før dem prøver å ta litt foran andre sin dør? passe litt bedre på sine egne saker, før dem prøver å trykke andre ned i en opplaget dritt som er som ild i bløtt gras? det har ingen gro grunnlag.

Jeg hvet jeg er en god mor, jeg hvet jeg er et godt forbilde for min datter. Barn speiler sinne foreldre. De er det som taler sannheten på realiteten, uten å finpusse på noe. De er det ingen spørsmål, enn må bare åpne opp øynene og se realiteten. Min datter har det fantastisk, og jeg er en kjempe god mamma for min datter. Jeg har et grunnlag for mine operasjoner som er realistiske. Jeg har ikke lagt meg under kniven for gøy, jeg har lagt meg under kniven for å få en lettere og smertefri hverdag med min kropp. Respekter det, eller la oss være i fred!

 

One thought on “NATURLIG PÅ EN UNATURLIG MÅTE!

  1. Forstår godt at du har villet ordne på endringer som kan bli ganske så plagsom etter en fødsel. Tok selv brystløft etter 3 fødsler og ingen har sagt noe negativt om det. Hva noen måtte ha tenkt er en annen sak. Nå ventet jeg til jeg var ferdig med å få barn til jeg gjorde noe med det. Og var endel eldre enn deg da jeg fikk det utført. Det kan jo være lurt på fremtidige fødsler i forhold til at faren er stor for å måtte gjøre dette på nytt. Noen får store problemer med løs hud,store eller lefsete pupper som er såpass hemmende at når muligheten er der,da er det vel greit å få det fikset vel. Til de som kommer med drittslenging ang.dine valg, burde vel finne noe annet å engasjere seg i! Det er mulig de blander inn unge jenter som fikser på alt og som ikke trenger det,med deg. Jeg er enig i at det er et uheldig kroppsfokus i dagens samfunn. Men ikke alle har like elastisk hud,og får store problemer etter en fødsel,så jeg har stor forståelse for ditt valg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top