NEW IN – HOMEMADE SPRING COAT

Med en sy maskin, nål, tråd og litt stoff, er det utrolig hva enn kan skape selv. Enn kan faktisk lage nesten alt enn trenger og ønsker selv. Noe som jeg personlig synes er utrolig kjekt! .. Og ikke minst, billigere enn å kjøpe alt på en butikk. Enn kan samtidig også lage det til sitt eget, og legge personlig preg på det enn lager selv.

 

Gamle sy mønster har jeg fått stor sans for. Jeg var så heldig og fikk en større eske full av mønster på masse forskjellig klær, av min momma. Det var alt ifra kjoler, bukser, genser, ytterklær, osv. Jeg er enda helt i ekstase over at jeg har fått dette.

 

Etter lengre tid med en stor lyst til å prøve meg på ytterklær, har jeg tatt motet til meg og prøvd. Det er den andre jakken og ytterklær jeg lager. Etter flere timer og noen dager, var det plutselig blitt en ny vårkåpe til Mina Adeline. Jeg har tatta utgangspunktet i et gamelt mønster, og gjort det til mitt eget.

 

Jeg er super fornøyd så langt, samt en liten prinsesse som svanset runt og var glad for den nye kåpen sin.

 

 

3 thoughts on “NEW IN – HOMEMADE SPRING COAT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top