NEW IN – EBAY UGG’S

Spenningen stiger, klokken tikker. Den røde bilden triller inn i tunet. Du hører det kommer et svakt smell, det er da du vet, posten har kommet!

… Hvor skal jeg begynne? Jo! Jeg elsker ting som er billig, samtidig som det holder godt. Det sies at enn betaler for kvalitet, å vell skal jeg ikke si meg uendlig i det. Når det kommer til å handle i utlandet er summene av ting enn annen, samt som igjen kan bli billig til tider.

For noen uker siden ble jeg mer aktiv på Ebay, og sannelig kom jeg over ting vi trengte og som var til en grei og billig peng. Jeg har hele tiden hatt i bakhode at kvaliteten kan være dårlig, men jeg har blitt positivt overasket. Kvaliteten til nå på det jeg har kjøpt har vært overraskende bra!

I dag kjente jeg at jeg var utrolig spent på når den røde bilen full av post, skulle annkomme tunet vårt. Jeg var veldig sikker på at i dag kommer det pakke. Noe det faktisk gjor! Pakken med noen søte rosa (etterligning av uggs), var det som skulte seg i postkassen i dag.

Jeg er så fornøyd så langt, og gleder meg til Mina Adeline våkner ifra luren sin. Slik at vi kan få prøve skoene. De virker varme og gode, og jeg er sikker på de kommer til å falle godt i smak hos min lille prinsesse 🙂

3 thoughts on “NEW IN – EBAY UGG’S

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top