EN FORKLARING – INGEN UNNSKYLDNING

De fleste blogg innlegger mange skriver er hvor fint og flott alt er, mange skjuler en realitet som de ikke ønsker å vise og noen har faktisk fine og flotte dager sånn som de skriver. Jeg deler både gode å mindre gode dager, prøver å være åpen slik at dere skal få ta del i store deler av hverdagen våres. Noen ting holder jeg selvfølgelig for meg selv, men det er ting som er veldig personlig og som jeg ikke ønsker å dele med andre. Jeg deler mye, men helheten er vanskelig for alle å en hver å få inntrykk av ut ifra å skrive.

Nå er det noen få dager siden jeg har skrevet og delt noe. Jeg har flere ting på listen jeg ønsker å dele, men etter fullpakket dager med to dager på rad der det har vært flytting av ting fra min barndomshjem. Har dette tatt knekken på nakken min, ettersom jeg har nakkeskade. Jeg har derfor ikke hatt hode til å tenke å klare å få ned noen ord. Jeg har vært sliten ifra turen til Arendal og etter disse dagene med ting som har kommer bort til oss ifra barndomshjemmet mitt.

Vi har også oppi alt dette har koselig besøk ifra familien min, der vi har jobbet videre med å sette inn det “nye” kjøkkene. Et brukt kjøkken vi har fått gratis! Noe som passer oss helt perfekt 🙂

Som dere forstår, det har vært mye på gjøre over flere dager. Så de dagene Adeline har vært i barnehagen, har tiden gått i et. Det er en god følelse å få gjort endel når hun er i barnehagen og har det kjekt, slik at jeg kan bruke tiden 100% sammen med hun når hun kommer hjem ifra barnehagen. den tiden av døgnet som jeg elsker over alt, er den tiden Adeline er våken og hjemme ifra barnehagen. Hun sprer så mye glede og positivitet. Uansett om jeg eller hun er sliten etter en dag i barnehagen så kan vi være slitne i sammen og slappe av å kose når hun kommer hjem ifra barnehagen. For det er så høyt aktivitets nivå og mye de gjør i barnehagen, så jeg merker at hun er tidlig trett de dagene.

Siden jeg ikke er i den beste formen i dag, pga nakkesmerter, kan jeg ikke si noe annet enn jeg kommer snart sterkere tilbake! Jeg har endelig funnet ut hva som er galt ned min datter og hva som er årsaken til hosten, pustestoppene hun hadde for en stund siden,osv. Noe jeg skal skrive i eget innlegg. Jeg er utrolig glad for å endelig få svar på ting, og komme til en konkret begrunnelse ifra spesialist. Det gir en god forståelse, forklaring og en bedre trygghet på alt.

Håper dere alle får en flott helg og en fin dag.

2 thoughts on “EN FORKLARING – INGEN UNNSKYLDNING

  1. Hei!
    Det er viktig å vise at man ikke har det så fantastisk hele tiden. Er mange som er flinke til å skjule det, og det er ikke alltid bra. De som leser kan føle seg deppa fordi de selv føler at de har det dårlig i forholdt til den de leser om, og den som skriver later som de er noe de ikke er. Det er ingen som vinner på det.
    Er kjempe tøft å skrive om problemene sine og være ærlige om at vi er alle sammen en stor gjeng som sliter med vårt. Synes det er kjempe bra at du er så åpen om det =)
    Vond nakke er stygge greier. Har problemer selv sånn at ca hver 6måned låser nakken seg og jeg kan ikke snu hodet mitt på et par uker x) Jippi! Håper du får jobbet med det så det kan bli bedre for deg!
    Alltid godt å få svar fra legene om diagnoser og slikt. Følelsen av å ikke vite og usikkerheten rundt det kan være forferdelig. Også får man ikke gjort noe med det heller, man må bare vente på svar og håpe på det beste. Bra at du endelig har fått et konkret svar da! =)
    Lykke til videre med bloggen!
    Ha en flott dag! =)

  2. Jeg er så glad at ting endelig har blitt bedre for dere alle. Det fortjener dere noe veldig alle sammen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top