VELKOMMEN KJÆRE BARNEHAGE

I dag har det vert en lang dag, lengre dag enn hva jeg har hatt på en god stund. Formen er bedre, og det går heldigvis rette veien med den (pga sykdom). Men som mamma har enn ikke tid til å være syk. Det er egentlig veldig dårlig kombinasjon.

I går var jeg liggende store deler av dagen, og da Mina Adeline hadde lagt seg intok jeg også sengen resten av kvelden. Jeg tror det hjalp en god del, for i dag våknet jeg av meg selv halv 8, til et helt rolig hus. Adeline lå og såv sine søte drømmer og hadde ingen planer om å våkne. Hun sparket med bena for å prøve å få meg bort, og la seg til å sove videre. Det er i slike situasjoner enn skulle hatt videokamera klart, noe som er vanskelig til en hver tid.

Da Adeline om sider var stått opp og var klar for å gå i barnehagen, så var det lege time som sto for tur hos meg. Det var en kort og rask lege time trodde jeg, men under slike omstendigheter må en bare ha god tid. Men når enn har fått en koselig å snill lege, veier det opp for all venting.

Etter godt over 1 time på legekontoret, kunne jeg endelig komme meg hjem å slappe av litt med noe 1-2-3 mat. Av å til er det helt flott med lette løsninger for mat. Da duger ferdig pizza helt hundre. Rask, lett og klar for å spise. Slike løsninger er geniale på en dag som denne, da alt skulle blitt gjort av seg selv.

Videre har jeg vert ute store deler av dagen. Stallarbeid, små rydding og klargjøring til den store dagen i morgen. Det er en stor dag ettersom barnehagen som Adeline går i, skal komme hjem til oss på besøk. Vi gleder oss super mye, og ser frem til solen stør opp i morgen så tiden kan komme for at de herlige barna å de voksne kommer til oss.

Mer om dette besøket kommer det eget innlegg om i morgen!

Jeg har nå laget boller til i morgen og kjenner søvnen strømmer på. For nå er det tid for å få litt søvn før morgen dagen kan inntreffe for fult.



#mammablogg #ungmor #alenemor #mamma #foreldre #barn #familie #barnehage #foreldre&barn #familie&barn #hjemmebakst #mat #bake #boller #familieogbarn #foreldreogbarn #kvinesdal

2 thoughts on “VELKOMMEN KJÆRE BARNEHAGE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top