BUNAD FOR LITEN Å STOR

Over lengre tid har jeg ønsket å få bunad til Mina Adeline, og endelig er den i hus! Nå som det nermer deg både dåp og 17.mai, er det perfekt å ha antrekket klart. Et antrekk som passer til begge anledninger og som jeg synes er utrolig vakkert. Selv har jeg også bunad, men den trenger noen små justeringer. Noe jeg håper blir ferdig til den skal brukes. Er jo så koselig og flott når både mor og barn kan gå i bunad. Selv har jeg rød vest på min bunad, så valget om farge på vesten til Mina Adeline var ikke så veldig vanskelig. Jeg likte utrolig godt blå vest også, men ettersom jeg har rød selv, ble det rød til hun også.

 

Nå gleder jeg meg utrolig mye til min bunad sine små justeringer kan være i boks, slik at vi begge er klar for anledningene. Det er hvertfall en stor lettelse å ha en bunad klar enn ingen 🙂

 

Håper dere alle får en strålende dag!

– Har du bunad til deg selv eller til ditt barn?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top