OPPUSSING – BARNEROM // FØR & ETTER //

Forandring fryder, samt det er ikke alltid så mye som skal til for å gjøre en større forandring på et rom. Av å til er det helt utrolig hva litt maling kan gjøre, og litt omublering. I uken som var, benyttet jeg annledningen når Mina Adeline var i barnehagen, til å gjøre en forandring på romet hennes. Jeg hadde maling igjen etter jeg pusset opp gangen våres, og det var akuratt den fargen jeg ønsket å ha på romet hennes. Jeg hadde rosa maling som jeg hadde malt ifra tidligere av, så det var allerede gjort.

Det er ikke det største romet, men et koselig rom! Med litt eggehvit maling på veggene, er det utrolig hva det kan gjøre med et rom. Det virker plutselig så mye større og lysere. Ja mer åpent egentlig! 

 Tiden fløy og malingen tørket i en fart! Så malingen og prosessen med å fikse rommet gikk virkelig unna. Da jeg holdt på å male, fant jeg ut at gulv belegget lå løst på gulvet. Det som skulte seg under, var et nydelig tre gulv! Smilet mitt gle stort, og gleden var uendelig. Jeg elsker slike gulv, så det var ingen tvil hos meg. Jeg skulle rive ut belegget på gulvet hennes, og plutselig var det en hel forandring på rommet! Det var plutselig som et helt annet rom. 


// FØR //


// ETTER //

Den store forandringen er nokk ikke lett å se når enn ikke får helhets inntrykket om hvordan det så ut når vi flyttet inn. Men heldigvis har jeg noen bilder ifra når vi skulle flytte inn, som gir enn det store forandrings bildet! Det ga meg et sjokerende resultat, som var uendelig stort egentlig. Jeg er utrolig fornøyd, og synes det er en flott forandring, som vi trives uendelig godt med. Mina Adeline stor trives på tommet sitt, hun vil opp å leke der hele tiden og vi koser oss til tusen!  


// BILDET TIL VENSTRE ER FØR — BILDET TIL HØYRE ET ETTER //

Nå er det litt små puttel som gjenstår, men de største forandringene er gjort! Det er så kjekt å kunne pusle med slike oppussings ting, og se et så flott og stort resultat. Samtidig som jeg ser en så stor glede og trivsel hos Mina Adeline. Selv stor trives jeg på hennes rom, og skulle virkelig ønsket at mitt rom også var så flott, men føler selv at det er riktig følelse å ha. For da viser det bare at hun har fått et flott rom 🙂 Gardinene er hengt opp også, men var til tørk da jeg tok bildene. 
Flere detaljer og bilder ifra romet hennes, kommet etterhvert. Og ikke nokk med et slikt resultat som det nå har blitt, men hun har også et eget walk in closet! 🙂 Det er jo bare en ren jentedrøm! 🙂

Hva synes dere om resultatet av romet hennes og forandringen på før og etter bildet? 

 

5 thoughts on “OPPUSSING – BARNEROM // FØR & ETTER //

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top