EASY FOLLOW

Teknologi, tenknologi.. Atter teknologi! Ja hvor i all verden hadde vi stått den dag i dag, uten all den teknologien som omgir oss? Det er litt merkelig å tenke på. Vi er omgitt av en ekstrem teknologi, som også utvikler seg hele tiden. Både skremmende og samtidig noe vi er så oppslukt av, som også er litt skremmende. Men vi lever jo i år 2015, teknologien kommer ikke til å gi seg men der imot utvikle seg!

Når det er sakt, jeg er en av mange som er folt oppslukt av teknologien og benytter meg av den. Ikke at det er for noe skam, men det sier så mye om hvordan vi nå for tiden lever. Snart trenger vi ikke aviser i papir form, for siste nytt kommer jo på nett med en gang. Vi kominiserer mer på nett enn sosialt, ikke alle men mange gjør det! Sosialt er jo faktisk ikke å sitte i tlf eller sende sms, det er å møte noen face to face å tilbringe tid med dem. Det er i realiteten det som er sosialt.

Nå som vi et så oppslukt i teknologi og benytter oss så mye av dette, ønsker jeg å dele instagram med dere. Jeg har som mange andre, hatt instagram over en stund. Der oppdaterer jeg med bilder å film, faktisk kommer det ut bilder å filmer der som ikke en gang kommer på bloggen. Det er en plass som er lett å følge andre, om enn ønsker.. Å det er lett å legge ut siste nytt! Siden så mange er på instagram og noen ikke benytter seg av facebook, så har dere flotte leser og andre muligheten til å følge oss på instagram også. Der heter jeg @mammatiladeline og med #xtinemichelle på instagram, kan dere også finne flere bilder som er blitt lagt ut.

Det kan i lengden bli kjedelig med de samme hele tiden på instram. Med den anlending ønsker jeg også å høre hva dere heter på instagram? Og om dere benytter dere mest av instagram eller facebook?

Håper dere alle får en flott dag, og en kommende strålende helg!

Om noen ønsker at jeg skal følge dem på instagram, så følger jeg isåfall etter jeg har blitt lagt til som følger av den.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top