BABY ALARM

God Torsdag flotte folk!

En dag lyser solen, og dagen etter er tåken og gråværet tilbake. Vårfølelsen kommer å går, men den nermer seg for fult til å bli på heltid! Som jeg gleder meg..

Luksus med søvn har lenge preget min hverdag. Jeg har vert heldig å få sove til både kl 8 og faktisk til hal 9 også! Men den gang ei, nå er det forandring. Søvn må enn virkelig verdsette for de enn kan, for plutselig blir det forandringer. Den søte lille sjefen min har nå bestemt seg for, morgen er når klokken er mellom 6-7 tiden! Da går alarmen av og roper “mamma, mamma… Mamma”. Ingen nåde finnes dag! Valget er enkelt, tidlig opp og få mye kjekt ut av dagen.

I dag ble det tidlig levering i barnehagen, og Adeline fikk være med å spise frokost sammen med de andre. Iveren var så stor at hun hadde ikke tid til å si hade. Noe som fikk meg til å flire, for jeg ser at hun trivest og at hun har det kjekt. Som der igjen gleder meg.

Vi hadde en aktiv og koselig dag i går. Nesten hele dagen var vi ute og koste oss. Vi var borte hos de koselige naboene våres, var i stallen, lekte osv. Det var en flott dag! Mina Adeline var kjempe flink til å hjelpe meg i stallen og hadde ingen tanker om å gå inn, da klokken nermet seg middag. Tiden flyr når enn har det kjekt!

I dag blir en rolig dag, men allerede har jeg fått tatt stall arbeidet og levert Adeline i barnehagen, osv. Det føles godt å ha fått gjort litt allerede.

Håper dere alle før en herlig dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top