LA MINNENE BLI SKAPT, OG BEVAR DEM GODT!

En flott helg går nå mott slytten, og en ny og spennende uke står snart for tur. Det har vert en helg med mye smil, latter, glede og tanker. Vi har vert på koselig lufte tur til flekkefjord som ente med noen små nye innkjøp til garderoben av Mina Adeline, samt gode minner som ble skapt og mange herlige inntrykk som vi alle fikk, og som vi trengte. Vi har vert rundt flotte og fantastiske mennesker som sprer så uendelig mye og flott glede av den herlige personligheten som de har. Det er gode venner og familie som jeg elsker å få tid sammen med.

På fredag ble det tur til kr.sand for en kontroll time. Det ble til en time for ny operasjon som skal fikse magen min etter komplikasjonene som jeg uheldigvis fikk ved full bukplastikk. Alt om det kommer jeg tilbake til i eget innlegg, ettersom det er litt tanker som sviver i hode mitt rundt dette.

Nå er det tid for å legge seg og lese litt før jeg sovner. Jeg har blitt helt oppslukt i den veldig omtalte seren av bøkene “Fifty shades of grey”. Jeg holder på med den første av de 3 bøkene som den serien har (hvis jeg kan kalle det for de), men fy søren så oppslukt jeg er allerede! Det er virkelig en bok som er overaskende bra skrevet og som enn blir helt oppslukt av. Aldri har jeg vert noe leseløve for dysleksien og adhd en har tatt over der, og bøker har vert min verste fiende i alle år, men nå… Ja nå er jeg tatt av den grufulle boken som du enten elsker eller hater. Jeg synes den er bra og gleder meg til å fortsette å lese de andre tykke bøkene som alltid har skremt meg før. Nå er de 556 sidene bare en drøm å lese, og jeg ønsker aldri at boken skal ta slutt.. Men heldigvis har jeg flere hundre sider å lese siden det er to bøker som også er gitt ut av den “serien”.

Håper dere alle har hatt en flott helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top