THANK GOD, IT’S SPRING TIME!

Velkommen kjære mars, den første vår måneden har endelig kommet! Noe jeg er veldig glad for. Sommeren nermer seg men våren er virkelig en flott årstid den også. Lysere tider, lengre dager, mer å mer varmere dager kommer lyskende i mot oss, fulesang på vei og vakre farger i naturen er det som nå nermer seg.

Regnvær på regnvær har stått på de siste dagene. På slike dager er det virkelig godt å ha gode klær, for alle har godt av å komme seg ut litt uansett hvilke vær det er. Denne helgen har vi vert heldige og fått koselig besøk av min herlige beste vennine. Sist helg var vi også heldige og hadde besøk av hun, men egentlig skulle jeg ønske jeg kunne være med hun så ofte så mulig. Det er så godt med bestevenner og herlige å ekte mennesker som er fulle av godhet, da blir enn så glad selv også ved å ha slike folk rundt seg.

I går trosset vi regnæret og gikk ut på en koselig trilletur, det vi hadde med oss hundene også. Vi trillet opp på lekeplass som er i barnehagen der Mina Adeline går. Hun ble helt i hundre da vi kom der! Vi lekte og koste oss masse, før klokken sprang ifra oss og vi måtte hjem over.

Det var sjokerende å se hvor mye/langt Mina Adeline klarte å gå selv, samtidig som hun også gikk utrolig fort. Jeg blir så stolt av å se den store og flotte utviklingen som skjer. Det er så spennende for hver dag som går, for det skjer hele tiden noe nytt og flere ting utvikler seg mer å mer. Ikke nokk med det men trassalderen har også meldt sin ankomst i huset. Noe som er helt nytt for meg. Trassalderen er jo noe alle barn kommer i, men merker det er en fase som vi begge skal gå igjennom der vi begge lærer noe hele tiden i sammen.

Det ble en tidlig kveld i går, etter en lang dag. Ikke kan jeg huske sist jeg fikk så mange timer søvn sist, men herlig er det. Merker godt det er søndag som står for tur, er som hele kroppen er i avslappet søndags modus. Noen dager må jo være litt mer avslappet dager, og i morgen er det en ny uke som står for tur. Den første uken i vakre mars måned.

Håpe dere alle får en flott dag og har hatt en flott helg så langt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top