XTINEMICHELLE – MAMMANETT.NO & DAGBLADET

Jeg har virkelig gledet meg til å dele dette meg dere! For kort tid siden ble jeg kontaktet av en koselig journalist ifra mammanett.no, der hun ønsket å skrive artikkel om meg med mine operasjoner som jeg valgte å ta i fjord. Jeg valgte jo operasjonene selv, men det på grunnlaget som jeg har både forklart i artikkelen og som jeg har skrevet her på bloggen tidligere og forklart, samtidig vert åpen om hele tiden. 

Artikkelen går mer i dybden på min opplevelse med realiteten for meg med operasjonene, der jeg også forteller om komplikasjonen som jeg opplevde. For jeg valgte operasjonene selv, men jeg valgte ikke komplikasjonen. Den oppsto, men jeg var i trygge hender hele tiden. Jeg er utrolig fornøyd med hvordan artikkelen ble, og jeg føler den får frem realiteten. For mange deler om sine plastikk operasjoner, men samtidig er det mange som deler solskins sidene bak den. Mange opplever bare positivt rundt det, men samtidig kan det også være en påvirkning på en negativ måte for mange. Ingen ønsker å oppfordre noen til å ta slike operasjoner, det er noe som en skal ta et valg ut ifra selv, ikke la det bli en påvirkning ifra andre. Det er som jeg sier i artikkelen, jeg ønsker aldri å påvirke noen til å ta plastikk operasjoner, men jeg har valgt å ha en blogg der jeg deler mitt liv. Da jeg valgte og dele mine operasjoner, noe som ble naturlig for meg å dele, var det aldri et stort spørsmål om jeg skulle også dele komplikasjonen da den oppsto. Det hadde i mine øyner blitt feil og holdt det skult, og bare delt en solskins historie, når det ikke var hele realiteten.

Jeg synes det er viktig og få frem realiteten bak det å legge seg under kniven, og jeg ble veldig glad når jeg ble kontaktet av mammanett.no der de ønsket å dele min historie. Jeg synes det er så bra at realiteten kan få komme ut blant mennesker, og at andre kan få se at det er ikke alt som er en solskins historie og bare fantastisk. Det er faktisk en risiko blandt mye, spesielt plastikk operasjoner og operasjoner i seg selv. Det er ikke for ingenting at en skriver under en fullmakt før en legger seg under kniven, der enn skriver under for at det kan oppstå store kompliasjoner. Det er fordi en hvet aldri hva som kan skje, og enn må ta forhåndsreglene også med. 

Det er som jeg har nevnt litt ovenfor, jeg ble veldig fornøyd med resultatet av artikkelen, og ønsket å dele artikkelen med dere flotte lesere også.

KLIKK HER FOR Å LESE ARTIKKELEN PÅ MAMMANETT.NO 

Artikkelen ble også delt på dagbladet.no, noe som jeg syntes også var stort. Vell var det utrolig stort for meg å bli kontaktet av mammanett.no der de ønsket å skrive artikkel om min historie blant mine operasjoner og komplikasjon, ettersom blogg.no faktisk syntes at noen av mine bilder ifra kompliksjonen var drøye. Jeg har full forståelse for at blogg.no syntes det, men samtidig synes jeg at det er viktig og få frem hva som noen opplever blant plastikk operasjoner. Enn kan faktisk få komplikasjoner, og da er det en selvfølge at enn ønsker å få det frem til flest mulig, slik at de kan få lese og se en annen realitete enn hva mange deler og opplever. Det at blogg.no ikke syntes noe om at noen av mine bilder ble bildeshoutet, ente med en kjip situasjon, men heldigvis ble det rettet opp i. Men samtidig følte jeg at jeg ikke fikk nå ut til flest mulig. Så da jeg ble kontaktet av mammanett.no der de ønsket å dele min historie gledet det meg somsakt stort, samtidig som det gledet og se at dagbladet også hadde lagt ut artikkelen. Jeg føler jeg repiterer meg selv mye nå, men jeg synes det er så stort og samtidig så bra at noen ønsker å dele hva som kan skje, at noen ønsker å dele realiteten når noen opplever komplikasjoner. Drøye bilder er en ting, men enn kan ikke bare skule realiteten som kan oppstå. Det blir jo direkte feil og bare legge ut flotte solskins bilder, når det er mer en stormfull opplevelse enn solskin.

Jeg ønsker også å si ifra om at hvis noen har noen spørsmål ang mine operasjoner, så er det bare til å stille deres spørsmål som kommentar her, eller kontakte meg privat om dere ønsker det. Jeg har alledere blitt kontaktet av noen, og det synes jeg er veldig koselig å se at noen faktisk tørr og spørre om sine spørsmål. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan, men ting tar litt tid ettersom jeg også er alene mamma og min datter kommer først uansett.

Jeg håper dere vil lese artikkelen, og delen den videre med andre!

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top