GJØR HVER DAG TIL EN FEST!

// REKLAME //

Ingenting er bedre enn å ha en unsjulning til å kle seg i de fine klærne som ofte ligger med støv på seg i kleskapet, samt også ha en god unsjulning for å få kjøpe inn noen nye finklær. Der iblant er jeg veldig lei av å alltid måtte ha noen unsjulning for å kunne ta på meg noen finere klær en dag, og samtidig kle min datter i noen finere klær en dag. Jeg har av meg selv en veldig variert klestil, som kommer ann på hvilket humør jeg er i, kanskje noen som kjenner seg igjen i det? Der iblant har jeg det samme på min datter. Jeg elsker å kle hun opp litt hver dag, men noen dager blir det en vanlig bukse og en genser. Det er jo så greit å variere litt! 

Vi kan alle gjøre hver eneste dag til en fest dag, vi trenger ikke ha noe stor unsjulning for å finne frem klærne som er litt penere klær enn mange vanligvis bruker hver dag. Det viktigste er at vi selv trives i de klærne vi har på oss, og føler oss vell selv. Jeg har merket fort på min datter at hun er en ekte liten prinsesse som elsker å gå med både kjoler og skjørt. Nå som hun har for en kort tid siden begynt å bruke en ny størrelse, er jeg i stort shopping modus (på nettshopping) med klær til Mina Adeline.

Det er så fantastisk å handle både klær å det enn kan på nette, slik at enn slipper å gå å vase i butikker. For å si det lett, nå som min datter er 1,5 år er det virkelig fart på bena hennes over alt. Så da kan enn vell tenke seg til hvor travelt det er å hvor lite jeg får sett på klær og ting i butikker når hun er med meg. Det er mer at jeg springer etter hun i butikker, og får dagens trim enn at jeg får shoppet noe. Det er virkelig morsomt også å prøve gjentatte ganger å gå på shopping med Mina Adeline, men jeg enner ofte opp med å shoppe på nette når jeg kommer hjem istedenfor. Noen få innkjøp får jeg gjort iblant når vi er i butikker, men det er 1,2,3 shopping som blir gjort da. Finner det vi liker best og springer nesten til kassen for så å betale det, slik at vi slipper å springe runt butikken 5 ganger minst før Mina Adeline finner ut at det er ganske greit at vi nå finner butikk damene i kassen, for å betale. 

En morsom tid, som har sin egen sjarm og som får frem mye latter og glede! 

Nå som jeg er blitt så glad i nettshopping, er det virkelig mye barneklær det går i. Siden hun nå har begynt å bruke en ny størrelse må jo kleskapet fylles opp med nye klær som passer. Jeg har nå sett meg ut et sett som jeg bare elsket! Det er vakkert, elegang og samtidig noe som enn kan bruke til hverdags og til fint bruk. Jeg elsket det med en gang jeg så det!

Under bilde finner dere direkte link til både skoene, bodyen, skjørte og strømpebuksen! 

Edele, Mk /
Bibbi Body Ls /
Elsebeth Sequin Skirt /
2381

 

 

 

 

Jeg er veldig opptatt av å ha min egen klestil, jeg bryr meg ikke om siste skrik i moteverden, og det samme gjelder for min datter også. Er vi komfortable i klærne og liker dem, så er det de viktigste og det som betyr noe. Dette sette er virkelig noe jeg ønsker sterkt å få hjem til kleskapet av Mina Adeline. Jeg håper også jeg klarer å finne noe som passer litt til det sette av klær til meg selv også. Synes det er så kjekt å ha noe lunne like klær til meg og min datter. Det har jo sin sjarm og noe jeg liker. 

Hva synes du om sette?
Hva likte du best?
Har du noen av disse klærne til din datter?  

 

One thought on “GJØR HVER DAG TIL EN FEST!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top