SEXY ELLER LONER TIL VALETINES DAY?

// REKLAME //

Den store romantiske dagen nermer seg! Den dagen der det handler om forhold, kjæreste, romantik og kjærlighet. Den dagen mange jenter virkelig elsker, for hvilken jente elsker vell ikke å bli satt litt ekstra pris på av sin kjæreste elle han hun virkelig er forelsket. Det er en dag som mange både gleder seg til, men faktisk en dag som noen ikke ser så veldig frem til. Noen har ikke noe spesielt til denne dagen. mange sitter alene og ikke har “the one” å dele den med, sin drømmeprins i sitt liv. Der iblant meg! Jeg elsker å se og høre at andre har en fantastisk valentines day som er fult med masse kjærlighet og glede. Jeg liker veldig god å se å høre at andre har det bra og se den store gleden som lyser ifra andre rundt meg som har det flott. 

Valentines day er en dag jeg egnetlig ikke har den største sansen for lengre. Det er en dag der jeg tenker mye på hvor mye jeg skulle ønske at jeg også kunne fått opplevd å hatt en flott og romantisk dag. Det er jo litt oppskurdd at det er en spesiell dag i året der enn skal vise ekstra med kjærlighet for den personen enn elsker eller den personen enn virkelig er utrolig glad i og som enn sin bedre halvdel. Det er jo egentlig noe enn bør gjøre hver dag hele året, men denne dagen blir det laget så mye ekstra ut av.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg gleder meg til den dagen kommer der jeg får roser på døren, servert god mat som jeg slipper å lage selv, får sitte i armen og kjenne på den herlige og trygge følelsen som enn får av å sitte i armen til en fantastisk mann. Og samtidig få oppleve en flott og kjærlighets fult valentines day. Men samtidig siden jeg er alene har jeg bestemt meg for å prøve å snu valentines day over til noe som kan glede meg også. Det å føle seg vell med seg selv!

Alle jenter elsker å ha noe nytt i undertøys kurven sin! Derfor ønsker jeg å glede meg selv til valnetines day, for hvorfor skal jeg sitter år inn å år ut på å vente å håpe at dette året er jeg heldig og ikke er loner på valenties day og håper at hver gang der ringer på døren er det er flotte blomster som kommer til meg ifra en hemmelig beundrer. Nei jeg ønsker ikke å basere denne dagen på å håpe og vente på at andre skal forme den til noe flott og en fin dag. Jeg fikser det i år selv! I år ønsker jeg å glede meg selv med noe nytt og flott undertøy i min undertøys kurv. Slik at jeg kan få føle meg fresh og flott ikke bare den dage, men flere dager om jeg ønsker med noe nytt undertøy.

Jeg har sett med ut to flotte sett som jeg virkelig liker! Uansett om andre ikke ser undertøyet så gjør det godt å se det selv å faktisk se og føle seg fin med litt hot og flott undertøy. Tenk så herlig og kunne ta seg et langt bad, med lys som er tent rundt badekaret, rolig musikk som spiller og samtidig som gjør enn selv avslappet. Deretter kunne ta på seg nytt undertøy og en flott mårenkåpe, og legge seg i ny skiftet seng med rent og herlig sengetøy. Det er virkelig kos og totalt avslapning på høyt nivå. Da sover enn virkelig super godt. Ikke nokk med det, men søvn gjør alltid godt for kroppen, samtidig som enn blir veldig glad av å føle seg uthvilt dagen etterpå.

Det undertøyet jeg har sett meg ut som jeg har lyst å fornye undertøys kurven min med, og en mårenkåpe er dette som du ser på bildet under. Det er også direkte linker under bildet til mårenkåpen, BHene, g-strengen og bokseren/trusen og strømpeholderene.  

LingaDore MASATO Badekåpe red
LASCANA LA ROCHELLE Strømpeholder sort /
Esprit KASSANDRA Strømpeholder club red /
LASCANA OLINDA String red /
LASCANA Underbukse black/rose /
LASCANA BH med bøyle black/rose /
Esprit KASSANDRA Pushup BH club red

 

 

 

 

 

 

Alle fortjener og føle seg vell og glede seg selv! Til å med de som ikke har noe kjærest. Så er her er den rette valentines day gaven til deg selv!

Om jeg er heldig og får noen flotte roser/blomster, sjokolade eller hva det nå enn skulle være av oppmuntring og oppmerksomhet ifra enn mann som jeg kjenner eller som er en “hemmelig beundrer”, så skal jeg ikke klage. Tvert imot, jeg hadde blitt glad, slik som jeg blir glad av å se at andre rundt meg har det bra og har en flott og kjærlighets full valentings day. 

Håper dere alle får en flott valentins day, når dagen kommer. Og husk, det er viktig og vise alle en ekte kjærlighet og kunne gi andre rundt seg en flott og gledelig oppmuntring uansett om det er 14.februar eller om det er 10.juni, ergo det er viktig og vise de rundt seg at enn setter pris på de alle dagene i året og ikke bare en dag.

 
 

2 thoughts on “SEXY ELLER LONER TIL VALETINES DAY?

  1. Enig i det du skriver 🙂
    Tenkte å bestille noe til valentine’s day til meg selv<3 Den i midten var veldig fin, så vurderer veldig å kjøpe!

  2. hvordan får du til og legge til sånn link fra ein nettside? eg har gjort alt rett utenom når eg må inn på inlegg og legge den inn der, då får eg ikke det til, viser kun linken og ikke bilde av det eg legger ut. håper på litt hjelp

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top