KOSE FREDAG, FARGE GALSLAP

Jippi, det er helg! 🙂 I går hadde vi litt jente tid før det var leggetid. Mina Adeline fant frem neglelakkene mine og var fast bestemt på at hun skulle ha selv også, samt sminkevesken min etterpå. Det at hun fant sminkevesken min var ikke noe nytt.

Så i kveldingen koste vi oss med å lakke neglene våres, sminke oss etterfylt av en herlig kveldsmat. Bedre sakt, skikkelig kosefredag hadde vi!

Det er litt sprøtt å se hvordan Mina Adeline tar etter meg nå som hun har blitt større. Hvordan hun gjør seg forstått og hvordan hun forstår meg også. Det er en herlig tid, men alle tider har hver sin sjarm. Noe som gjør enn hver tid spesiell på en flott måte.

One thought on “KOSE FREDAG, FARGE GALSLAP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top