MØKKETE PRIKK OVER I´EN

Klokken ringte presis 07.00 i dag, under puten min i sprinkelsengen til Mina Adeline. Etter en sen kveld som ble til langt ut over natten etterfølgt av pysjamasparty i sprinkelsengen, var ikke den støste lysten der til å stå opp så tidlig. Det jeg ønsket mest var egnetlig å bare skrye av klokken å få litt mer søvn. Før jeg viste ord av det, var klokken skrudd av, og lagt fint under puten igjen. 5 min etterpå ringte den igjen! Dette skjedde to ganger, men deretter sov vi oss igjennom vekkerklokken!

Vi kom oss opp av sengen hal 9! Jepp, en og en halv time senere enn hva vi skulle. tror du jeg var en smile stresset da? Det skal jeg faktisk lett fortelle at jeg var. Søvnen hadde vunnet nokk en gang, og stresset tok litt over. Heldigvis fikk jeg god hjelp av min mamma til å være med på morgen stellet med Mina Adeline, slik at vi kunne rekke barnehagen. Etter bare en halv time var vi klar! Rekord tid spør du meg.. 

Spenningen rundt denne dagen med å se hvordan gleden til Mina Adeline var når hun endelig skulle få gå i barnehagen, ble veldig koselig å se. Hun var veldig glad for å endelig få gå i barnehagen igjen, men når det ble litt flere folk i gangen ble hun en smule sjenert. Smålig komisk og søtt var det å se hvordan hun plutselig ble smålig sjenert og hjemte seg litt imellom bena mine da jeg prøvde å ta på hun uteklærne, ettersom de skulle ut å kose seg med lek om morgenen i dag. Da jeg hadde fått kledd på hun dressen var hun raskt med å ville komme seg ut. Hun skulle nemlig ut å se på hestene som går litt bortforbi barnehagen. 

Først ut var hun og avsted i en fart, bort over for å se på hestene. Det var ingen tid for hade klem eller noe, for hun var allerede fult opptatt av å ha det morro. Det var utrolig kjekt å se at hun ble så glad for å komme i barnehagen igjen, og se hvordan hun koste seg så fort. Ingenting er bedre enn å se en slik glede i barne sitt, når det er en barnehage som de tilbringer noen dager i uken i. Det gjør så godt med slike bekreftelser på at jeg har tatt det rette barnehage valget for min datter. For valget i seg selv med å plukke ut barnehage å søke i, var ikke et lett valg! 

Dagen videre etter Mina Adeline var levert i barnehagen, gikk ikke helt som planlagt! Barnesete hadde plutselig bestemt seg for å ikke ha den beste dagen i dag. Selen hadde satt seg fast, og det var ikke sjangs om å klare å få den løs igjen. Så turen etter hun var levert i barnehagen gikk opp til bilverksted som selger slike bilseter, for å håpe de kunne hjelpe meg å få fikset selen i bilsete, slik at jeg kunne bruke bilsete når jeg skulle hente Mina Adeline i barnehagen. Etter forsøk på å få selen løs på bilverkstedet, var det ingenting som funket, og barnesete måtte derfor sendes inn til reperasjon. Fortvilelsen tok over hos meg, der jeg plutselig sto uten barnesete og følte meg helt hjelpesløs. Heldigvis skal jeg få låne et bil sete imens bil sete til Mina Adeline er på reperasjon, men bil sete som jeg skal få låne i mellomtiden ifra BeSafe får jeg ikke før om noen dager. Fortvilende situasjon, men heldigvis var det noen snille mennesker som lot meg få låne et bilsete i morgen siden vi da må avsted og virkelig hadde stort behov for bil sete. 

Videre i dag, har det egentlig vert en flott dag! Jeg fikk støvsugt og gjort litt rent i huset i dag også (enn skulle virkeli trodd jeg hadde fått støv på hjernen, hehe), har fått ryddet noen i huset, vasket klær, gjort hele stallen klar for kvelden og vi fikk et kjempe koselig besøk av min morfar. Det var utrolig koselig, og veldig kjekt å få besøk av morfar i dag. Det gjorde veldig godt å betydde mye for meg å få en tlf i dag morres om at han ville komme på besøk. Videre i dag da jeg hentet Mina Adeline i barnehagen, var det en super glad jente som møtte meg og hun var i strålende humør resten av dagen til det var sengetid. Jeg kjenner jeg er utrolig glad for hvordan dagen har vert, det har vert en flott dag med mye kjekt som har blitt gjort. Til tross for den uønskede situasjonen med bil stede hennes, men heldigvis kan det fikses 🙂 

Håper dere alle har hatt en flott dag, og får en super uke!



 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top