MAGISK KARUSELL ÅR

Som jeg har nevnt har året 2014 vert et år fylt med latter,tårer, glede og alle de menneskelige følelsenne som vi kan ha. Hvis noen hadde sakt til meg på forhånd hvordan året mitt kom til å bli hadde jeg aldri trodd på dem. Aldri hadde jeg trodd på at noen kom til å si til meg at jeg kom til å oppleve et av de mest utfrodrende årene mine på lenge og samtidig et av de årene som kom til å ha en stor påvirkning for min og min datter sin fremtid og sikkerhet.

Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle gå ann at så mye skulle kunne skje på bare et år! Men nå er det bevist for til å med lille meg, at det utrolige kan skje, det går ann å oppleve et år som kan bli totalt forandret på mange måter. Det går ann å ha 3 operasjoner og forandre på det enn trenger å føler for, det går ann å oppfylle store ønsker som enn selv har. Det går ann å gjøre det umulige til mulig. Det handler bare om å ha nok selv disiplin og stå på vilje. Ikke nok med det, men det handler også om å ha tro på seg selv og sine ønsker å drømmer, aldri la noen fortelle deg om det er mulig eller umulig, for om det kan bli noe realitet av dine egne ønsker, er det bare du som kan styre selv. 

Jeg kunne skrevet i det uendelige, hvis jeg skulle oppsumert med masse bilder og skriv ifra dette magiske karusell året, som jeg vil kalle det. Så jeg har derfor laget en liten film på BARE litt over 3 min. Tenk det, kutter 364 dager ned til litt over 3 min, er litt sprøtt men ja det gikk. Det er flere øyeblikk og hendelser som ikke har kommet med i filmen, men har fått med endel. Noe av det jeg ikke har fått med i filmen er blant annet, kjøpet av småbruket som vi fikk realisert i sommer. Mitt første kjøp av hus ble et småbruk, som bare 22 åring kjøpte jeg/vi en eiendom. Jeg ga og hver dag å år gir jeg hele tiden min datter en trygg og sikker barndomshjem, som hun skal få vokse opp i og sammen skal vi skape mange flotte minner. 

Det er utrolig mye mer som har skjedd på bare dette året, og gret at et år er så mye som 364 dager, men fy filler hvor fort de dagene kan gå. Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne stoppe tiden og fått beundret og kjenne på de flotte følelsenne som dagene bringer, mer enn bare de 24 timene som er i et døgn. 24 timer er plutselig for lite. Men det er ikke alt vi kan forandre på, så jeg prøver å glede meg over hver dag, hver tid og hvert minutt, sekund og alt i hver dag, ja egentlig hele tiden. Jeg har oppturer og nedturer slik som alle andre, men jeg prøver å fokusere på det positive og holde fast på det.

Men nokk prat og fjas på meg. Her er filmen, folkenz. Håper dere liker den, og at dere alle hadde et flott år i 2014. Nå har år 2015 fått kommet allerede noen dager inn i året, og jeg håper virkelig det blir like mange, om ikke flere flotte og morsomme minner som skapes dette året. La 2015 bli et magisk og fantastisk flott år!

 

 

2 thoughts on “MAGISK KARUSELL ÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top