KOSEMOSE GODTERPOSE

Er det nå vi skal hyle ut, YEY endelig helg? Vell, helt erlig så merker jeg ikke den store forskjellen på helg og ukedag nå som julen har vert og det har vert så mange fridager/hellidager. Mina Adeline har hatt fri ifra barnehagen og hatt en liten juleferie. Noe som har vert herlig, siden jeg har fått hatt hun rundt meg hele tiden. Vi har hatt koselig besøg av en av mine beste venniner, som var med å feiret nyttår med oss. Så vi hadde en koselig liten nyttårsfeiring. 

De to siste dagene har ikke formen min vert helt på topp. Mina Adeline ble litt småsyk for noen dager siden, men nå som formen hennes har kommet seg, var det plutselig min tur å bli litt små dårlig i formen. Heldigvis kommer det seg nokk fort! Vi har tatt det rolig både i går å i frem til i dag, slik at formen min kan få komme seg raskt. Vi har lekt og tullet i sofaen, der hun har virkelig kost seg med å fikse meg på håret, sitte oppå meg, tulle med meg osv. Bedre sakt, skikkelig mamma å datter kosetid. ikke nokk med det, men hun har vert kjempe flink til å være med å vaske i huset. Det er så herlig å få god hjelp til husarbeid, og samtidig gjøre husarbeid til en morsom lek. 

Til uken starter barnehage dagene til Mina Adeline igjen, og jeg tror nokk hun gleder seg veldig til å få leke med de herlige barna igjen. Er spent på å se hvordan hun reagerer når hun skal få gå i barnehagen igjen. Men siden hun trives så godt der, så tror jeg det blir en stor glede som vil komme frem når barnehage dagene står for tur igjen. 

Håper dere alle får en flått dag og helg. 


 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top