SUPER MAMMA

Tenk det, den første dagen i det nye året har allerede tikket over til dag nr 2. De første timene i den første dagen er allerede over!

 

Vi har hatt en koselig dag, og fått gjort mer enn forventet ut av dagen til tross for at Mina Adeline ikke er helt i form. Når formen ikke er helt på topp hos hun, er det selvfølgelig begrenset med hva jeg klarer å strøkke til iløpet av en dag. Det viktigste og første prioritert er jo selvfølgelig og være der for min datter, og som alle andre nokk kjenner til. Når enn er syk eller ikke helt i form, er det mest mamma som gjelder iløpet av dagen.

 

Så mye har vi sittet og slappet av i sofaen. Men ingenting er mer herlig enn å få slappe av litt iblant. Men med tanke på at min herlige prinsesse ikke har vert helt i form i dag så har jeg fått gjort endel. Vi har hatt koselig besøk i dag og jeg har enda koselig besøg av en av mine beste venninner. Jeg har fått ryddet bort julen, samtidig som snøen har regnet bort i dag.. Jeg har fått vasket klær, ryddet sammen klær som jeg skulle gi bort og lagt klærne i bokser til de som tok imot klærne. Samtidig som jeg har fått gjort endel flere ting.

 

Jeg merker det har gjort godt å synke ned i sofaen og slappet godt av nå i kveld, etter å ha fått gjort endel iløpet av dagen. For det å klare å sitte i ro noen timer om dagen eller kvelden, er unormalt for meg til å klare å gjøre. Men noen ganger er det godt å klare det.

 

Håper dere alle har hatt en flott dag og at den første dagen i det nye året har vert slik du ønsket! 🙂


#mammablogg #ungmor #alenemor #mamma #foreldre #foreldreogbarn #supermamma #super #barn #nyttår #første #dag #bilde #kvinesdal #familieogbarn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top