2014 OVER OG UT

År 2014 er nå over, og et nytt år har nå tredd i kraft. Tenk det vi er nå i år 2015! Det er egentlig litt sykt å tenke på.

2014 var et år som jeg vil beskrive som en berg og dalbane, med både latter, glede å tårer. Et år der de fleste følelsenne som vi mennesker kan kjenne på, har både ønsket og uønsket kommet.

Jeg håper 2015 blir et fantastisk år, som blir fylt med masse positivitet og glede! Jeg håper det blir et fantastisk år som bringer masse godt, for både meg og mine og alle dere andre.

Så folkens, riktig godt nytt år! Håper dere alle har hatt en strålende fin kveld og en flott start på det nye året 🙂

#mammablogg #ungmor #alenemor #mamma #familieogbarn #foreldre #barn #nyttår #2015 #bilder #kvinesdal 
 

9 thoughts on “2014 OVER OG UT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top