Gjesteinnlegg – KÆRE KVINNER! Vennligst bli litt enklere å ha med å gjøre

Heisann folkens! 

Siden jeg fikk lov til å lage gjesteinnlegg så tenkte jeg at jeg kunne benytte sjansen til å være anonym å fortelle dere damer noen fakta om menn.

Vi menn HATER Å KRANGLE MED DAMER.

Både meg selv og alle andre menn er fullt klar over at dere blir ekstra fårbannet og situasjonen forverrer seg med at vi går. Problemet er ikke å være nære en forbannet person, men når en dame er sint blir ting fort usaklige. Hvis dere damer vil ha en drømmemann så hjelper det ikke å “fikse” en kar, eller “vente” på prinsen som skal være perfekt.

Skal prøve å forklare hvorfor vi gjør “plagsomme” ting så dere forstår.

Når vi fårlater deg mens du er forbannet så er det flere ting som kan ha skjedd:
1. Du har såret mannen som står foran deg
2. Du har dratt opp noe du “LOVET” vi var over
3. Du er rett og slett usaklig
4. Vi vet du kommer til å si noe du ikke mener

Den siste er faktisk den mest vanlige. Selv om vi menn virker som ganske enkle skapninger, så tenker vi faktisk lengre enn kukhodet. Er det en dame/jente du er glad i, og denne personen er sint, så “overser vi deg” eller drar en annen plass i håp om at du roer deg ned. Når dere damer er sinte har dere ikke kontroll, sier ting som er ment for å såre og det ender alltid opp med at dere gråter og unnskjylder dere. Men hvorfor ikke gi vår metode en sjans? Tenk deg en situasjon der du kunne sakt til mannen din “jeg er sint, la meg roe meg ned litt” og faktisk bli hørt 🙂 får viss du roer deg ned, ser du ting i et annet lys og kan snakke om det rolig og forklare hvorfor du er lei deg. Jeg vil si at i 90% av alle tilfeller blir alle mennesker forbannet uten god grunn.

Andre plagsomme ting med kvinner er å høre: “alle menn er kåte griser, som kun er ute etter kroppen min” Helt ærlig så er det damene som er kåtest, men det vet dere jo allerede 🙂

Det som plager oss gutta mest er at dere henge dere opp i bagatellene. Hvis en mann spør sin dame: “gutta lurte på om jeg ville bli med å kjøre gokart i morgen. Er det greit?” Så betyr det: “gutta lurte på om jeg ville bli med å kjøre gokart i morgen. Er det greit?” Men når dere svarer “så koselig, håper dere får en fin kveld :)” så kan det bety masse:

Ingen problem. Selvfølgeli, det har du fårtjent. Jeg vil egentli at du skal være hjemme i kveld. Kunne ønske du heller ville være med meg. Hvis du går ut den døra nå, så må du sove på sofaen i natt.

Problemet her er at dere tror vi kan lese tanker, det kan vi ikke. Hvis du sier at ingenting er galt, i vår verden er ingenting galt. Hvis du sier, jeg vil ikke snakke om det, så betyr det i vår verden att du ikke vil snakke om det. Det høres sikkert helt ABSURD ut å faktisk måtte si hva du mener og ikke bare tenke det, men vi menn er jo idioter.  Så hvis du mener at alle menn er drittsekker, eller sier du venter på drømmeprinsen, så har du nokk møtt ham mange ganger, det er bare dere kvinner som har skremt oss bort med alle “forventninger” “raseriannfall” “kodespråk” og fått oss til å få dårlig samvittighet for noe vi ikke har gjort. 

KÆRE KVINNER! Vennligst bli litt enklere å ha med å gjøre. Hvis en mann spør om det er greit han er med sine kompiser, går når du blir sint, lager en “feilprodusert” middag, kjøper di blomstene du ikke liker og prøver og vaske, så har du en mann som jør så godt han kan.

Hvis dere kan være fårnøyde med at vi prøver så godt vi kan, i stedet for å miste besinnelsen, så vil dere oppdage at de fleste menn er ganske “bra karer” 🙂

 

2 thoughts on “Gjesteinnlegg – KÆRE KVINNER! Vennligst bli litt enklere å ha med å gjøre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top